  • Data: 2005-07-04 07:46:13
    Temat: Odp: kawałek domu jako spadek
    Od: "Dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak inaczej mogę odzyskać kawałek domu, należny mi jako spadek po matce ?

    Ten spadek to Ty juz nabyles. Kwestia ujawnienia tego prawa. Wydaje mi sie
    ze najszybciej byloby wytoczyc powodztwo o ustalenie tresci ksiegi
    wieczystej. W ramach tego postepowania sad ustali, ze nieruchomosc nalezala
    do majatku wspolnego malzonkow, ze udzial po matce nabyles Ty i siostra po
    polowie w wyniku dziedziczenia, a czesc ojca nabyla siostra w drodze
    darowizny.

    Wg mnie tak bedzie najszybciej i najtaniej.

    Dan