  • Data: 2005-07-06 15:04:36
    Temat: jakie postepowanie ?
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No skoro w KW figurowalo, ze nieruchomosc stanowi wlasnosc ojca, ktora potem
    > (po smierci matki) zostala przeniesiona na siostre i taki stan ujawniono, to
    > trzeba ustalic, ze w rzeczyswistosci stan prawny jest inny. Zeby sad mogl
    > ujawnic Twoje prawo w kw, musi najpierw ustalic ze ta nieruchomosc wchodzi w
    > sklad spadku, a zatem ze stanowila wspolwlasnosc malzenska.
    [...]
    > Ustalone jest ze nabyles 1/3 cz. spadku po matce. Trzeba jeszcze ustalic, ze
    > w sklad spadku wchodzila nieruchomosc.

    Trochę się pogubiłem. Moim celem jest odzyskanie kawałka domu, należnego
    mi jako spadek po matce. Wydaje się, że są dwie drogi by to osiągnąć:
    (1) uzgodnienie treści KW z rzeczywistym stanem czyli ujawnienie moich praw
    (2) podział spadku po matce

    Czy to są dwie niezależne, rozdzielne sprawy jakie miałbym założyć w sądzie ?

    Pegaz.

    -----
    Z polską polityką jest jak z gównem.
    Należy trzymać się z daleka, bo inaczej można się pobrudzić.