  • Data: 2003-03-01 00:46:56
    Temat: Odp: Rozwód na odległość
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik KubaWirus <kubawirus@[no_spam]wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3ookn$h40$...@s...futuro.pl...
    > Witam
    >
    > Poproszono mnie o pomoc w następującej sprawie. Koleżanka chce koniecznie
    > jak najszybciej przeprowadzić sprawę rozwodową.

    hm to nie jest takie proste ...

    Problem polega na tym, że
    > aktualnie przebywa w Wielkiej Brytanii. Ma zamiar jeszcze trochę tam
    > popracować, chciałaby już sprawie dać jakiś bieg.

    pozew w sadzie dla ostatniego miejsca wspolnego zamieszkania moze złożyć
    nawet sąsiad ale musi byc podpisany przez powoda ... może rówież wysłac z
    obecnego miejsca pobytu ...ustanowić pełnomocnika do występowania lub
    doręczen...
    jednak na rozprawe muszą sie stawić celem wysłuchania stron na okoliczność
    zlożonego pozwu...hm dokładnie podac adresy stron w celu doręczenia stronie
    przeciwnej pozwu posiedzeniu pojednawczym w tym przypadku sędzia może
    odstąpić od posiedzenia pojednawczego ale musi wysłuchac strony ...

    Zaznaczę że jest to
    > małżeństwo z jednym dzieckiem.

    co do dziecka to w tresci pozwu okreslic komu ma przysługiwac wladza , w
    jakiej wysokosci domaga sie alimentów itp.

    Sandra