  • Data: 2003-10-24 09:34:29
    Temat: Odp: Rozwiązanie umowy : porozumienie czy wypowiedzenie?
    Od: "pytjnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Jeżeli firma zatrudnia ponad 20 osób - przy wypowiedzeniu z
    > przyczyn ekonomicznych dostaniesz odprawę (jeżeli mniej, to nie).
    > 2. Przy wypowiedznieu przysługują Ci dni na szukanie pracy
    > 3. Przy wypowiedzeniu dostajesz zasiłek od zaraz na pół roku
    > (standardowo). Przy porozumieniu dostajesz 3 miesiące później i o te 3
    > miesiące krócej.
    > 4. Przy wypowiedzeniu musisz iść na urlop, jeżeli pracodawca sobie
    > tego zażyczy (w przypadku porozumienie - zgodnie z planem urlopów).
    > 5. Co lepiej wygląda w świadectwie pracy - oceny IMO zależą od
> [...]

    porozumieniu stron jeżeli w świadectwie będzie zaznaczne, że z przyczyn
    ekonomicznych zgodnie z D.U. nr 4/90 to otrzymuję zasiłek po wypowiedzeniu i
    12 miesięczny.
    W moim przypadku otrzymałam propozycje odprawy- w zasadzie taką samą.
    Wlaściwie to intersowała mnie odpowiedź, którą poruszałeś w punkt.5- czyli
    bez róźnicy.
    pozdr.