  • Data: 2002-06-13 14:51:45
    Temat: Odp: Pilne "Malzenstwo"!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Falcor <f...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aea95a$7k7$...@a...webcorp.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanie a wlasciwie pytania, ktore mnie nurtuja i przynajmniej jak dla
    > mnie sa bardzo na czasie.

    Tak możesz to zrobić notarialnie.Jako twój majątek. Natomiast małżonkowie
    moga przez umoę wspólność majątkową rozszerzyć,ograniczyć lub wyłączyć.
    Taka umowa jest zawierana w formie aktu notarialnego.Można ją zawrzeć przed
    zawarciem małżeństwa. W razie umownego wyłączenia wspólności każdy z
    małżonków zachowuje zarówno majątek nabyty przed zawarciem umowy,jak i
    majątek nabyty później : zarządza i rozporządza całym swoim majątkiem
    samodzielnie /tzw. rozdzielność majątkowa/.

    Sandra