  • Data: 2002-06-13 17:10:04
    Temat: Re: Pilne "Malzenstwo"!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Falcor" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Kobietami kieruje milosc ( i to bardzo
    > dobrze) ale czasami a w ostatnich czasach nawet dosc czesto kobietami
    > kieruje pieniadz (i to bardzo ZLE) posiadany przez oblubienca.

    Witam,

    Tak sie sklada ze Twoj interlokutor jest moim męzem i kwestie intercyzy
    przerobil dokladnie z drugiej strony:-)) Poniewaz byl on osoba zamozna,
    natomiast ja bylam przyslowiowym "golodupcem" to JA zaproponowalam mu
    spisanie intercyzy i to ON odrzucil tę propozycje. Chcialam wlasnie uniknac
    podejrzen, ze wychodze za niego dla kasy. Jestesmy po slubie i mamy
    nadzieje razem sie ze sobą zestarzec :-)) Podziwiam oczywiscie Twoja
    przezornosc, aczkolwiek bawi mnie cos innego - wynika ona bowiem z obawy
    przed rozwodem - po co wiec sie w ogóle pobierac jesli "zamierzasz" sie
    rozwodzic? W tek chwili spoleczenstwo mamy znacznie bardziej tolerancyjne,
    zwiazki konkubinatowe rowne malzenskim a odpada cala procedura rozwodowa i
    wlasnie szarpanina o majatek. Dzieci czy zrodzone w zwiazku malzenskim czy
    poza nim, maja jednakowe prawo dziedziczenia po Tobie. Polecam to Twojej
    uwadze:-))

    Pozdrawiam,

    HaNkA ReDhUnTeR [zona PepeRa]