  • Data: 2002-10-09 16:40:59
    Temat: Odp: Alimenty dla bylej zony.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz J <x...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:w...@m...pl...

    > Czy jeśli nawet będzie rozwód z mojej winy, to sąd może mi
    > takie alimenta
    > dowalić? Chodzi mi oczywiście o te na żonę.

    Na podst. treści tego postu pozwole sobie zauważyć, że jesteś w bardzo
    korzystnej sytuacji, chociaż ta wina,która miałaby być przypisana tylko
    Tobie jest w pewnym sensie niekorzystna i zarazem mówiąca o tym ,że będziesz
    prawdopodobnie zobowiązany do alimentacji . W Twojej sprawie sędzia
    słusznie wydała post. o zabezpieczeniu alimentów na czas trwania procesu
    jednak nie przyznała takowego na żonę , mając na uwadze ,że przyczyniasz sie
    do oplacania np. czynszu ( to duży plus , prawdopodobnie dowody jakie doł.
    do sprawy dały takie a nie inne postanowienie ) . Pondto myślę ,że kwota
    jakiej ona sie domaga będzie obniżona , nie sądze by sędzia przyznała jej
    takie alimenty .Proponowalabym jednak byś dobrze przemyślał sprawe odn. tej
    winy,którą niby ponosisz. Może wcale nie jest tak do końca i wina leży po
    srodku. Z tego co piszesz to Twoja połowica sobie dobrze jeździła po Tobie w
    czasie trwania związku , te dokształcanie sie , lenistwo o,którym piszesz .
    Wynika mi z tego ,że nie byłeś ( jeśli jest tak jak piszesz ) tylko Ty
    winny rozkładu pożycia małżeńskiego. Więc proponuje jeśli tego nie zrobiłes
    , przedłożyć do sprawy dowody na poparcie faktycznej sytuacji jaka miała
    miejsce w Waszym związku.

    Sandra