    From: "pierwek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: 86 - kat.B prawko - prośba
    Date: Sun, 24 Mar 2002 20:39:20 +0100

    Użytkownik Cinek <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7l6jj$c6a$...@n...tpi.pl...

    > przewożenie

    > przewozonego alkoholu. fantastyczna analogia do kwestii z prawem jazdy...

    ciekawy tok rozumowania, może Pan to rozwinąć? może jeszcze określi Pan,
    przy której granicy mieszkam?
    podpowiem że wystarczy wejść we właścwości listu i od razu widać skąd został
    wysłany...

    Wszyscy są równi wobec prawa - żyjemy przecież w państwie prawa. Czyli
    prawko od 18 lat - skoro osoby w takim wieku mogą zawierać związki
    małżeńskie (czytaj: są wystarczająco odpowiedzialne).
    Chociaż akurat tym, że się pobiorą nikomu krzywdy nie zrobią (nieraz tylko
    sobie - nie obchodzi mnie to).
    Natomiast nieodpowiedzilny18-latek za kierownicą rozpędzonej BMK-i już nie
    jest neutralny dla otoczenia. I to też mnie nie obchodzi jeżeli skasuje ten
    wóz i siebie na jakimś drzewie (szkoda tylko drzewa), ale jeżeli przy okazji
    zabije kogoś kto miał pecha znaleźć się za blisko niego - to mnie już
    zaczyna bardzo obchodzić. A często jeszcze jest tak, że taki dzieciak ma
    lepszy wóz niż jego ofiary i to on jest jedynym ocalałym z wypadku. Nie jest
    to moja teoria, tylko niestety takie jest życie. :(

    właśnie zmienia... ale nie jestem w stanie tego Panu wytłumaczyć - pewne
    rzeczy trzeba czuć... zresztą to miało być jako żart, ale... ok Pan pewnie
    woli te ... "polityczne". :)

    > blondynami), ale ja nie jestem zainteresowany.

    rzeczywiście nie ma Pan pojęcia o czytaniu między wierszami - spróbuje
    wytłumaczyć łopatologicznie:
    ponieważ NIM nie jestem (może Pan się tu już domyślić że jestem mężczyzną)
    dlatego nie umawiam się z chłopcami i nie ma Pan szans na randkę za mną. to
    taki żart - powinienem był postawić buźkę :) wtedy może by Pan załapał -
    trudno, stało się.

    > zrezstą co ciekawego mialby Pan do powiedzenia...

    Na pewno nic ciekawego... dla Pana oczywiście. Myślę że nie znaleźlibyśmy
    wspólnej płaszczyzny - tu się zgadzam z Panem całkowicie.

    > chcial czytac miedzy wierszami to znajde sobie grupe, gdzie opowiada sie
    > kawaly!

    W rzeczywistości nie jest takie trudne wyłapywać podteksty - przy pewnej
    wprawie może to sprawiać przyjemność, trzeba tylko trochę potrenować... :)
    to był żart prosze nie brać tego do siebie

    > Pozdrawiam.
    > Marcin.

    pozdrawiam
    Przemek