eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - obowiazek pocztowy › [OT] Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT] Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
    Date: Sat, 02 Dec 2006 13:00:00 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <ekrpp5$jad$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <e...@4...com>
    <s...@l...eu.org> <ekpp59$jqs$1@news.interia.pl>
    <ekq0u7$r5s$1@news.onet.pl> <ekq68t$463$1@news.interia.pl>
    <ekq6n1$eql$1@news.onet.pl> <ekq8ci$6j1$1@news.interia.pl>
    <ekq9n5$oqc$1@news.onet.pl> <ekrapa$cvp$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ewc184.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1165060709 19789 83.20.226.184 (2 Dec 2006 11:58:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Dec 2006 11:58:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:430553
    [ ukryj nagłówki ]

    chairon wrote:

    > AsiaS napisał(a):
    >
    >> Jednoczesnie wiem, jak bardzo prosta jest do zalatwienia sprawa przez
    >> adresata przesylki wtedy, kiedy jego kontrahent nie jest zlodziejem.
    >
    > Gość ma tylko po jednym negu i neutralu, a do tego SS. Ciągle dostaje nowe
    > pozytywy. A ja do dziś nie znam nawet numeru przesyłki, który i tak by mi
    > nic nie dał, więc wejście w posiadanie oryginału (o ile takowy istnieje)
    > graniczy z cudem. Rozumiesz co mam na myśli? Uczciwy Sprzedawca weźmie
    > sprawę w swoje ręce i doprowadzi do końca, a jak się ma do czynienia z
    > nieuczciwym to i tak nie zdobędziesz oryginału dowodu nadania, choćby
    > takowy był. Po drugie wysyłanie adresatowi dowodu nadania generuje
    > dodatkowe koszty i ryzyko, że ten też zaginie ;)
    >

    Jeżeli jest SS, to mu ten jeden dodatkowy negatyw zwisa nacią od
    pietruszki :). Dlatego przy sprzedawcach którzy mają ruch 100 transakcji
    tygodniowo, nie należy się spodziewać super obsługi.

    Jak ktoś ma 8 pozytywów, to mu jeden negatyw bardzo by przeszkadzał, i wtedy
    na głowie stanie żeby klient był zadowolony.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1