eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - obowiazek pocztowy › [OT] Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
  • Data: 2006-12-02 12:00:00
    Temat: [OT] Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    chairon wrote:

    > AsiaS napisał(a):
    >
    >> Jednoczesnie wiem, jak bardzo prosta jest do zalatwienia sprawa przez
    >> adresata przesylki wtedy, kiedy jego kontrahent nie jest zlodziejem.
    >
    > Gość ma tylko po jednym negu i neutralu, a do tego SS. Ciągle dostaje nowe
    > pozytywy. A ja do dziś nie znam nawet numeru przesyłki, który i tak by mi
    > nic nie dał, więc wejście w posiadanie oryginału (o ile takowy istnieje)
    > graniczy z cudem. Rozumiesz co mam na myśli? Uczciwy Sprzedawca weźmie
    > sprawę w swoje ręce i doprowadzi do końca, a jak się ma do czynienia z
    > nieuczciwym to i tak nie zdobędziesz oryginału dowodu nadania, choćby
    > takowy był. Po drugie wysyłanie adresatowi dowodu nadania generuje
    > dodatkowe koszty i ryzyko, że ten też zaginie ;)
    >

    Jeżeli jest SS, to mu ten jeden dodatkowy negatyw zwisa nacią od
    pietruszki :). Dlatego przy sprzedawcach którzy mają ruch 100 transakcji
    tygodniowo, nie należy się spodziewać super obsługi.

    Jak ktoś ma 8 pozytywów, to mu jeden negatyw bardzo by przeszkadzał, i wtedy
    na głowie stanie żeby klient był zadowolony.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1