  • Data: 2006-09-12 19:24:28
    Temat: OC z PZU
    Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem auto używane. Poprzedni właściciel miał OC z PZU. Przeszacowano mi
    to OC, dopłaciłem parę zł i było.
    Gdy okres OC dobiegał końca zrobiłem nowe OC u innego ubezpieczyciela
    (znacznie taniej).
    Równocześnie posłałem faxem wypowiedzenie starego OC.
    Teraz PZU przysyła mi paszkwil, że mam płacić 1200 zł za OC i "zaprasza"
    mnie do swoich przedstawicieli. Piszą, że fax nie jest pismem w rozumieniu
    przepisów .... itd i że nie wypowiedziałem OC w terminie i jestem im winien
    1200 zł itd.
    Pytam się więc; czy PZU to coś takiego jak np ZUS i będą mnie ścigać do
    grobowej deski, bo wysłałem fax a nie inny papier, czy też mogę spać
    spokojnie, bo PZU to normalna firma i jak dostali zawiadomienie, że nie chće
    juz OC u nich to droga wolna?
    Jacek