eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezogdnosc towaru z umowa a awaria sprzetu › Niezogdnosc towaru z umowa a awaria sprzetu
  • Data: 2005-06-14 11:34:38
    Temat: Niezogdnosc towaru z umowa a awaria sprzetu
    Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jeden z wlascicieli sklepu komp. przyjmuje nast. postawe wobec odpow. za
    niezgodnosc tow. z umowa konsumencka:
    Jezeli na sprzet jest wystawiona 12-mies. gwarancja, znaczy to, ze trwalosc
    sprzetu tyle wlasnie wynosi, wiec po 12 mies. uzytkowania, jesli sie
    popsuje, sprzedawca nie ma obowiazku bezplatnej naprawy/wymiany sprzetu na
    wolny od wad.
    Jako analogiczny przyklad przytoczono sprzedaz zarowki, ktorej trwalosc z
    oczywistych wzgledow nie wynosi 24-mies.

    Czy taka interpretacja jest prawidlowa?
    Co ze sprzedaza sprzetu uzywanego? Ile w takim przypadku wynosi odpow. za
    n.t.z u.k.?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1