eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezogdnosc towaru z umowa a awaria sprzetu › Re: Niezogdnosc towaru z umowa a awaria sprzetu
  • Data: 2005-06-14 18:40:15
    Temat: Re: Niezogdnosc towaru z umowa a awaria sprzetu
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    D wrote:
    > Jeden z wlascicieli sklepu komp. przyjmuje nast. postawe wobec odpow. za
    > niezgodnosc tow. z umowa konsumencka:

    niezgodność z umową obejmuje dużo szerszy temat niż tylko "uszkodzenia"

    > Jezeli na sprzet jest wystawiona 12-mies. gwarancja, znaczy to, ze trwalosc
    > sprzetu tyle wlasnie wynosi, wiec po 12 mies. uzytkowania, jesli sie
    > popsuje, sprzedawca nie ma obowiazku bezplatnej naprawy/wymiany sprzetu na
    > wolny od wad.

    ma obowiązek, ale (jak pamiętam) po 6 miesiącach to Ty musisz udowodnić
    fakt "niezgodności"

    i znów fakt niezgodności to cos innego niż gwarancja...



    --
    regent...
    (...)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1