  • Data: 2004-04-06 18:10:41
    Temat: Niezdolność do pracy ...
    Od: "JP" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem po zawale i żaden lekarz nie chce mi wystawić zaświadczenia o
    zdolności do pracy. Nadmieniam iż jestem inż bud lądowego i od ponad 20-tu
    lat pracowałem na stanowisku kierownika budowy, na którym to jest wymagane
    zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na wysokości. Stąd pytanie, czy
    w związku z brakiem możliwości uzyskania zaświadczenia lekarskiego o
    zdolności do pracy w wykonywanym zawodzie mogę się ubiegać o przyznanie mi
    renty czasowej?
    Dzięki za wszelkie info.
    Pozdrawiam
    JP