eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących] › Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Masterson <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    Date: Mon, 08 Aug 2011 20:30:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <j1pa13$jg0$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 174.witominska.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1312828259 19968 80.55.50.174 (8 Aug 2011 18:30:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 18:30:59 +0000 (UTC)
    X-User: johnybykuu
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:685269
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Przyznam bez bicia, że często zalegam z rachunkami (nie opłacam faktur
    na czas). Czy operator może tak po prostu zablokować połączenia
    przychodzące i wychodzące bez kontaktu i powiadamiania? Wcześniej
    otrzymywałem informacje od operatora, że zalegam z opłatami, później
    były blokowane połączenia wychodzące. Teraz bez żadnej informacji są
    blokowane połączenia przychodzące i wychodzące.

    Czy jest to zgodne z prawem? Wiem, że nie jestem bez winy, ale czy nie
    powinienem mieć informacji od operatora o odłączeniu usługi?

    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1