eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Data: 2011-08-08 18:30:50
    Temat: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    Od: Masterson <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Przyznam bez bicia, że często zalegam z rachunkami (nie opłacam faktur
    na czas). Czy operator może tak po prostu zablokować połączenia
    przychodzące i wychodzące bez kontaktu i powiadamiania? Wcześniej
    otrzymywałem informacje od operatora, że zalegam z opłatami, później
    były blokowane połączenia wychodzące. Teraz bez żadnej informacji są
    blokowane połączenia przychodzące i wychodzące.

    Czy jest to zgodne z prawem? Wiem, że nie jestem bez winy, ale czy nie
    powinienem mieć informacji od operatora o odłączeniu usługi?

    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1