eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących] › Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Data: 2011-08-08 20:24:43
    Temat: Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-08-08 20:30, Masterson pisze:
    > Witam.
    >
    > Przyznam bez bicia, że często zalegam z rachunkami (nie opłacam faktur
    > na czas). Czy operator może tak po prostu zablokować połączenia
    > przychodzące i wychodzące bez kontaktu i powiadamiania? Wcześniej
    > otrzymywałem informacje od operatora, że zalegam z opłatami, później
    > były blokowane połączenia wychodzące. Teraz bez żadnej informacji są
    > blokowane połączenia przychodzące i wychodzące.
    >
    > Czy jest to zgodne z prawem? Wiem, że nie jestem bez winy, ale czy nie
    > powinienem mieć informacji od operatora o odłączeniu usługi?
    >

    To jest właśnie *ta* informacja.

    --
    Pozdrawiam
    JK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1