    From: "Yozwig" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niewypłacenie odprawy
    Date: Wed, 1 Jun 2011 11:07:01 +0200

    Witam Szanowne Grono

    Pracodawca po 17 latach pracy zwolnił mnie nie
    wypłacając trzymiesięcznej odprawy. Jego tor logiczny
    wygląda tak:
    - Po długim okresie choroby (niezdolności do pracy)
    należało wykonać badania lekarskie dopuszczające.
    Lekarz dopuścił mnie do pracy z zastrzeżeniem co
    do pracy nocą. Na moim stanowisku nie pracowało
    się w nocy. Zostałem zwolniony bez grosza odprawy,
    a pracodawca tłumaczy się, że wina leży również po
    mojej stronie ponieważ zamierzał mnie właśnie zdegradować
    na 3krotnie mniej płatne stanowisko, na którym pracuje
    się nocą, ale nie zaproponował mi tego stanowiska
    nawet, ze względu na treść mojego dopuszczenia
    lekarskiego.

    Czy lekarskie niedopuszczenie do pracy na innym
    stanowisku nież moje może być uznane za moją
    współwinę w rozwiązaniu umowy o pracę?

    Zaznaczam, że nikt mi tego innego stanowiska nie
    proponował. A nawet domniemuję, że zostało "wymyślone"
    zgodnie z przebiegłym planem pracodawcy.

    --
    Yozwig