  • Data: 2011-06-03 09:37:47
    Temat: Re: Niewypłacenie odprawy
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4de8a270$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...
    > Niestety, wyglada to wiarygodnie.
    > Likwidowali TWOJE stanowisko, a nie tych 2 pozostalych.
    > Chieli Ci zaproponowac inne stanowisko (udowodnij im ze nie), jednak
    > wymaga ono pracy w ghodzinach nocnych, Ty zas na papierze od lekarza masz
    > ze Ci nie wolno, wiec propozycja byla by nieskuteczna i bezensowna. Innego
    > staowiska dla Ciebie nie widzieli, stad wypowiedzenie.

    W porządku, ale czy mieli prawo pozbawić mnie odprawy,
    skoro jak Kolega pisze NIE MIELI dla mnie innego stanowiska?

    > 3 miesieczne wypowiedzenie + odprawa 3-miesieczna

    Okres 3 miesięcznego wypowiedzenia odpracowałem,
    a odprawy NIEOTRZYMAŁEM. Nie czuję się współwinny,
    80% firmy nie pracuje w nocy. IMO wspomnieli o tym stanowisku
    tylko dlatego, że pasowało abym go nie mógł przyjąć.
    Sprawa jest nieoczywista :(. Może ktoś jeszcze coś poradzi?

    --
    Yozwig