  • Data: 2006-05-29 14:44:50
    Temat: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Od: " lilianna17" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Bardzą proszę o jakiekolwiek wskazówki.
    Jestem kierownikiem NZOZ-u. NZOZ został powołany przez spółkę cywilną. W
    spółce jest 4 współników w tym i ja. Każdy ma 25 % udziałów. Wszystkie decyzje
    podejmowane są jednomyślnie. Posiadamy umowę z NFZ na POZ. Z umowy wynika
    jakie czynnośći jesteśmy zobowiązani wykonywać i w jakich godzinach. Niestety
    jeden ze wspólników pracuje w tym czasie gdzie indziej. Odmawia wykonywania
    zleconych czynności na rzecz pacjentów o których wie, że ma je wykonać. Jego
    pacjentów obsługują inni. Na domiar złego nie uczestniczy w "życiu" swojego
    NZOZ-u, unika jakichkowiek spotkań nie chce rozmawiać na żaden temat. Ciągnie
    pozostałych na dno. Oczywiście raz na miesiąc pojawia się aby odebrać należne
    udziały w czystej gotówce. To tylko część problemów wynikających ze współpracy
    z niesfornym wspólnikiem. Wiem że niemożliwym jest wykluczenie kogokolwiek ze
    spółki cywilnej. Ale nie mogę godzić się na to co się dzieje. Bardzo proszę o
    jakiekolwiek wskazówki.
    Lilianna