  • Data: 2007-05-14 17:48:53
    Temat: Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
    Od: t...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W skrócie. Przebiegałem raz skrzyżowanie na czerwonym świetle.
    Zatrzymał mnie patrol i chciał wlepić mandat. Zarówno Policjant, jak i
    ja byliśmy w złych humorach, więc powiedziałem, że odmawiam przyjęcia
    mandatu i proszę o sporządzenie wniosku do sądu. I teraz sytuacja była
    taka, on wziął jakąś książeczkę, poprzeglądał ją 5 minut, schował i
    oddał mi dokumenty mówiąc to wszystko, dziękuję. Wniosku przy mnie nie
    wypisał.

    Teraz po miesiącu dostałem wezwanie w charakterze podejrzanego w
    sprawie o wykroczenie z art.92$1 i art. 97 kodeksu wykroczeń.

    Czy to jest normalna procedura? Czy nie powinien sporządzić wniosku
    przy mnie i dać mi do podpisania? Czy ktoś mógłby mi podać jakąś
    podstawę prawną całego tego zamieszania?

    POMOCY!
    Tomek.