eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieodebrany sprzęt z naprawy... › Nieodebrany sprzęt z naprawy...
  • Data: 2007-05-12 14:40:53
    Temat: Nieodebrany sprzęt z naprawy...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, mam tego rodzaju pytanie. Klient zlecił mi naprawę urządzenia
    elektronicznego w styczniu, po wykonaniu ekspertyzy okazało się, że naprawa
    będzie nieopłacalna, gdyż wartość części zamiennych i robocizny przekroczy
    rynową wartość sprzętu. Poinformowałem o tym klienta, zgodził się pokryć koszty
    ekspertyzy. Na tym jednak koniec, minęły prawie 4 miesiące, sprzęt u mnie leży ,
    klienta nie ma, pieniędzy za ekspertyzę nie ma... Próbowałem nawiązać kontakt z
    tym człowiekiem, jednak bezskutecznie... \
    Szczerze mówiąc to leżeć sobie u mnie może, nie zginie, ale pytanie jak wygląda
    taka sytuacja od strony prawnej? Czy mogę np zutylizować taki sprzęt? :) Pytam
    czysto teoretycznie. Czy np zapis taki w warunkach naprawy dołączonych na
    odwrocie pokwitowania dawałby mi takie prawo, że po jakimś czasie nieodebrany
    sprzęt podlega utylizacji, lub przechodzi na własność serwisu?

    --
    Pozdrawiam
    Maciej C

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1