  • 1. Data: 2007-05-12 14:40:53
    Temat: Nieodebrany sprzęt z naprawy...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam, mam tego rodzaju pytanie. Klient zlecił mi naprawę urządzenia
    elektronicznego w styczniu, po wykonaniu ekspertyzy okazało się, że naprawa
    będzie nieopłacalna, gdyż wartość części zamiennych i robocizny przekroczy
    rynową wartość sprzętu. Poinformowałem o tym klienta, zgodził się pokryć koszty
    ekspertyzy. Na tym jednak koniec, minęły prawie 4 miesiące, sprzęt u mnie leży ,
    klienta nie ma, pieniędzy za ekspertyzę nie ma... Próbowałem nawiązać kontakt z
    tym człowiekiem, jednak bezskutecznie... \
    Szczerze mówiąc to leżeć sobie u mnie może, nie zginie, ale pytanie jak wygląda
    taka sytuacja od strony prawnej? Czy mogę np zutylizować taki sprzęt? :) Pytam
    czysto teoretycznie. Czy np zapis taki w warunkach naprawy dołączonych na
    odwrocie pokwitowania dawałby mi takie prawo, że po jakimś czasie nieodebrany
    sprzęt podlega utylizacji, lub przechodzi na własność serwisu?

    Maciej C

  • 2. Data: 2007-05-12 15:03:01
    Temat: Re: Nieodebrany sprzęt z naprawy...
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

> [...]
    > dołączonych na odwrocie pokwitowania dawałby mi takie prawo, że po
    > jakimś czasie nieodebrany sprzęt podlega utylizacji, lub przechodzi na
    napisz , ze nieodebranie sprzetu mozesz pobierac oplate za skladowanie.
    jak wysoka bedzie ta oplata to juz osobna kwestia. Najlepiej tak , zeby po
    miesiacu od terminu odebrania sprzet przechodzil na wlasnosc zakladu.

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 3. Data: 2007-05-12 18:24:36
    Od: "Janek" <j...@p...wp>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > leon
    > --
    > Bog Bogiem, Budda budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

    Ja oddałem telefon do naprawy do serwisu Nokii i na kartce mam taki coś:
    Nieodebranie sprzętu w ciągu trzech miesięcy od daty przyjęcia do naprawy,
    zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C., Autoryzowany Serwis Nokia
    potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za
    porzucony.

    Sprawdź co kryje się pod tymi artykułami i może dołączaj taki sam tekst ;)

  • 4. Data: 2007-05-12 23:55:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.05.2007 Janek <j...@p...wp> napisał/a:
> [...]
    > porzucony.
    > Sprawdź co kryje się pod tymi artykułami i może dołączaj taki sam tekst ;)

    Może i dołączać, będzie to tak samo prawnie nieskuteczne jak w przypadku
    nokii.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2007-05-13 00:34:38
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za

    LoL

    d.