  • Data: 2006-04-04 17:47:34
    Temat: Nielegalny pobór energii ... POMOCY PILNE !!!!
    Od: "Aurena" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie !!

    Mam dosc kosztowny problem, a mianowicie zaczne od tego ze jakis
    rok temu
    uderzyl piorun w moja antene od CB-radia, maszt znajduje sie tuz
    obok
    werandy na której znajduje sie z kolei licznik pradu.Nikt z
    domowników nie
    przypuszczal, ze mialo to jakikolwiek wplyw na liczniki, a jednak.
    Jak
    wiadomo achunki sa prognozowane przez Zaklad Energetyczny, po roku
    czasu
    okazalo sie, ze mamy doplate dosc spora. Pózniej, tzn
    miesiac temu przyszedl
    nam rachunek za prad w wysokosci 500 zl .. okazalo sie to dla nas
    niemozliwe, wiec zadzwonilysmy do Zakladau Energetycznego
    zglaszajac awarie.
    Przyjechalo dwóch Panów, zdjeli licznik, powiedzieli, ze wysla go
    do
    analizy, zalozyli nowy licznik i wyszli. Po miesiacu dostaje
    rachunek w
    wysokosci 4 420 zl za kradziez energii elektrycznej !!!!!
    W pismie wyjasniajacym napisali mi ze zmiany w liczniku zostaly
    wywolane
    przez silne oddzialywanie magnetyczne na licznik .. np. Magnez
    neodymowy.
    Zatem z góry zostalam posadzona o kradziez, nie majac w zyciu w
    reku
    takowego magnezu .. Prosze powiedzcie mi co ja mam w takiej sytuacji
    zrobic
    ? Czy jest jakis sposób na to by udowodnic, ze to nie magnez ale
    piorun mial
    taki wplyw na licznik.

    Prosze o szybka odpowiedz gdyz dali mi zaledwie 7 dni na
    odwolanie.

    aaa i jeszcze jedno, dostalam Protokól z badania laboratoryjnego,
    jest w nim
    napisane, ze licznik zostal zdjety na wniosek Zakladu, co jest
    nieprawda bo
    to przeciez ja zglosilam usterke, oraz w innych uwagach napisano:
    odbiorca
    powiadomiony - nie stawil sie w dniu badania licznika" Nie mam
    bladego
    pojecia o co chodzi bo zadnego wezwania nie dostalam .. ...

    Prosze jeszcze raz pomózcie ..

    Pozdrawiam, Iza