  • Data: 2006-04-04 21:58:23
    Temat: Re: Nielegalny pobór energii ... POMOCY PILNE !!!!
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przez silne oddzialywanie magnetyczne na licznik .. np. Magnez
    > neodymowy.

    Zrob zdjecia sladow po uderzeniu pioruna i wyslij z komentarzem, ze
    "uszkodzenia spowodowalo uderzenie pioruna, ktore mialo miejsce w
    dniu.....". Zloz w biurze swojego Zakladu E. za potwierdzeniem (kserokopia
    pisma, na niej pieczatka i data przyjecia z numerem podawczym). Jezeli masz
    jakikolwiek dowod na uderzenie pioruna (np. protokol naprawy jakiegos
    sprzetu z danego dnia) - dolacz do oswiadczenia i zdjec.

    > Po miesiacu dostaje rachunek w wysokosci 4 420 zl
    > za kradziez energii elektrycznej !!!!!

    Odpisz, ze nie zyczysz sobie byc skazywana za kradziez przez instytucje
    nieuprawniona do wydawania takich wyrokow. Zglos sprawe do Rzecznika Praw
    Konsumenta.

    > aaa i jeszcze jedno, dostalam Protokól z badania laboratoryjnego,
    > jest w nim napisane, ze licznik zostal zdjety na wniosek Zakladu,
    > co jest nieprawda bo to przeciez ja zglosilam usterke, oraz
    > w innych uwagach napisano: odbiorca powiadomiony - nie
    > stawil sie w dniu badania licznika" Nie mam bladego pojecia
    > o co chodzi bo zadnego wezwania nie dostalam .. ...

    Napisz, ze domagasz sie sprostowania faktow z protokolu, gdyz licznik zostal
    zdjety na TWOJ WNIOSEK, a nie na wniosek Zakladu. Dysponujesz billingiem
    telefonicznym, ktory potwierdzi wezwanie, potwierdza to tez domownicy.

    Zaprzecz rowniez otrzymaniu jakiegokolwiek powiadomienia o obowiazku
    stawiennictwa na badanie licznika. Jezeli wykonali je "po partyzancku", bez
    Twojej obecnosci - badanie nie jest wazne. Mozesz wrecz powiedziec, ze "nie
    bylo wykonane i jest sfalszowane, bo musieliby wtargnac na Twoj teren bez
    Twojej wiedzy". Jezeli chodzi o badanie licznika w laboratorium i Twoje
    stawiennictwo... nie wiem, czy to nie uniewaznia badan, jezeli nie maja
    potwierdzenia nadania listu poleconego z wezwaniem na badania. Tak czy
    owak - napisz w pismie, ze zadnego wezwania nie otrzymalas listem poleconym
    i zadasz sprostowania w postaci oswiadczenia "odbiorca nie powiadomiony o
    dniu badania licznika".

    W razie braku ich zgody postrasz sadem i szybko biegnij do Rzecznika Praw
    Konsumenta i prawnika Federacji Konsumentow, ktory pewnie chetnie Ci pomoze
    albo przynajmniej wskaze droge.

    Aha.. WSZYSTKO TYLKO NA PISMIE.... NIC NA GEBE!!!

    Pozdrawiam,

    Tiger