  • 41. Data: 2007-02-20 19:02:49
    Temat: Re: Nie wpuscilem pana do baru. zaraz sad... HELP !!!
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > Jeśli to klub i faktycznie wystawia zaproszenia.

    Spojrz na mape klubowa Polski. Lokale z selekcja sa oznaczone jako "zamkniete".
    A zaproszenie moze byc ustne.

  • 42. Data: 2007-02-20 19:05:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Wykroczenie.

    Nie ma zadnego wykroczenia. Takie lokale robia imprezy zamkniete i zeby
    tam wejsc, musisz byc zaproszony.

  • 43. Data: 2007-02-20 19:10:24
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Sąd nie zrozumie, jak na podstawie pojedynczego "wyskoku" barman
    > wydedukował, że klient _zawsze_ będzie rozrabiał.

    Na takiej samej zasadzie, jak za pojedynczy wyskok dostaje sie zakaz
    prowadzenia pojazdow. Skad sad wie, ze bedzie znow jezdzil po pijaku?
    I na takiej samej zasadzie, jak swiadek, ktory raz zlozyl falszywe
    zeznania jest uznawany za malo wiarygodnego.

  • 44. Data: 2007-02-20 19:46:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Na takiej samej zasadzie, jak za pojedynczy wyskok dostaje sie zakaz
    > prowadzenia pojazdow. Skad sad wie, ze bedzie znow jezdzil po pijaku?

    Ten zakaz jest karą, i to do tego legalną (tzn. mającą umocowanie w
    ustawie). A nie prywatnym środkiem zapobiegawczym.

    > I na takiej samej zasadzie, jak swiadek, ktory raz zlozyl falszywe
    > zeznania jest uznawany za malo wiarygodnego.

    Ale jego zeznania nie są automatycznie odrzucane.

  • 45. Data: 2007-02-20 19:46:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Nie ma zadnego wykroczenia. Takie lokale robia imprezy zamkniete i zeby
    > tam wejsc, musisz byc zaproszony.

    Sąd wyjaśni okoliczności.

  • 46. Data: 2007-02-20 20:45:06
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    > Sąd wyjaśni okoliczności.

    Sad nic nie bedzie wyjasnial. Od kiedy sady wyjasniaja okolicznosci niezaproszenia
    kogos na impreze?

  • 47. Data: 2007-02-20 22:09:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Sad nic nie bedzie wyjasnial. Od kiedy sady wyjasniaja okolicznosci niezaproszenia
    > kogos na impreze?

    Sąd wyjaśnia okoliczności w celu określenia, czy było to niezaproszenie
    na imprezę (dozwolone), czy nieuzasadnione odmówienie wykonania
    usługi/sprzedaży towaru (wykroczenie).

    Nie jesteś zbyt bystry, krzyżaczku...

  • 48. Data: 2007-02-21 00:28:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Spojrz na mape klubowa Polski. Lokale z selekcja sa oznaczone jako
    > "zamkniete".
    > A zaproszenie moze byc ustne.

    One nie muszą być oznaczane jako zamknięte, tylko muszą być oznaczone jako
    lokale z selekcją. Domyślnie jest to klub. Ja nie neguję prawa właściciela
    lokalu do takiego lub innego dobierania sobie klienteli. Ale musi to być
    czynione w ramach obowiązującego prawa.

  • 49. Data: 2007-02-21 06:13:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Sąd wyjaśnia okoliczności w celu określenia, czy było to niezaproszenie
    > na imprezę (dozwolone), czy nieuzasadnione odmówienie wykonania
    > usługi/sprzedaży towaru (wykroczenie).

    w przypadku usługi musiałbyś jeszcze wskazać przepis nakładający obowiązek

    KG

  • 50. Data: 2007-02-21 06:47:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > w przypadku usługi musiałbyś jeszcze wskazać przepis nakładający obowiązek

    Nie przepis tylko dobrowolne zobowiązanie do świadczenia usług poprzez
    rozpoczęcie takiej działalności gospodarczej.