  • 31. Data: 2007-02-19 08:34:44
    Temat: Re: Nie wpuscilem pana do baru. zaraz sad... HELP !!!
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    Mówimy o sądzie a nie o Twej wyobraźni.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 32. Data: 2007-02-19 10:42:25
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    > I dostaje w dupę za fałszywe zeznania - w końcu policjanci też tam byli
    > i stan "petenta" zanotowali.
    Już zaraz dostanie za fałszywe zeznania. On nie ma alktotestu, miał takie
    wrażenie, ze jest nietrzeźwy. A policjanci też, jak sądzę, nie badali gościa
    alkotestem na zawartość alkoholu, więc mogli zapisać sobie tylko wrażenie,
    że zachowywał się jako trzeźwy.
    ZiPi

  • 33. Data: 2007-02-19 11:49:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Feb 2007, tymoon wrote:

> [...]
    [...]
    > Czy w takim razie selekcja wpuszczanych do lokalu gości jest również
    > nielegalna? Np. nie wpuszczamy ludzi w bluzach z kapturem itp.

    Hm... a *regulamin*?
    W razie zażądania jakiegoś zachowania w regulaminie, można się
    czepiać że oferta skierowana dla konsumenta nie została przyjęta,
    nie uważacie ;)
    Oczywiście mam na myśli *przestrzegany* regulamin, a nie taki koncept
    z regulaminem dla picu jak opisuje "kierka".

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2007-02-19 12:58:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Zły przykład.

    Dlaczego zły? Raz "zgrzeszył". Może w afekcie. Podobnie jak ten, który
    rozrabiał.

    > Chociaż w ramach prewencji osoby takie są
    > czasem obserwowane.

    A obserwować niech sobie obserwuje do woli - tylko po wpuszczeniu. Jakby
    znów zaczął rozrabiać - policja, mandacik, ewentualnie sąd i wtedy to
    klient miałby problemy, a nie właściciel lokalu.

  • 35. Data: 2007-02-19 15:33:10
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > jest zarówno możliwość złożenia wniosku o skazanie bez przeprowadzania
    > rozprawy (odpowiednik 335 kpk), jak i wniosku o skazanie bez
    > przeprowadzania postępowania dowodowego (odpowiednik 387 kpk)

    Nie prościej podać art.58 par.1 i 2 Kpow ??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 36. Data: 2007-02-19 17:52:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ps wrote:
    > Andrzej Lawa napisał(a):
    > (..)
    >
    > Skazany za morderstwo nie powinien już nigdy wyjść na wolność :P

    A ktoś wypisujący takie głupoty, jak ty (i Korwin) nie powinien
    wychodzić z psychiatryka ;->

    Ale świat nie jest idealny...

  • 37. Data: 2007-02-20 08:18:08
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    > A ktoś wypisujący takie głupoty, jak ty (i Korwin) nie powinien
    > wychodzić z psychiatryka ;->

    Nie ma użytkownika Korwin.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 38. Data: 2007-02-20 11:47:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):
    > Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    > Nie ma użytkownika Korwin.

    A co, ubili biedaka? ;->

  • 39. Data: 2007-02-20 13:04:42
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    > A co, ubili biedaka? ;->

    Nie wiem, nie znam takiego nicka z tej grupy ;-)

  • 40. Data: 2007-02-20 14:14:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Nie wiem, nie znam takiego nicka z tej grupy ;-)

    Bo tu nie pisuje, chyba że anonimowo - pełny "identyfikator" to "Janusz
    Korwin-Mikke", ale skrót JKM wygląda pretensjonalnie (Jego Królewska
    Mość - jak ktoś nie kojarzy ;) ), a całości nie che mi się za każdym
    razem pisać.

    A nazwisko (i poglądy) na tyle nietypowe, że każdy powinien z miejsca
    skojarzyć ;->