  • 1. Data: 2007-02-18 10:11:52
    Temat: Tajemnica bankowa - zapytanie
    Od: "flatbob" <s...@o...pl>

    Witam,

    Mialem sytuacje gdzie znajomej na potwierdzenie dokonania wplaty na moj
    rachunek bankowy wydrukowano moj wyciag z konta gdzie byla juz ujeta ta
    operacja ale wyciag zawieral rowniez jakies 10 operacji wstecz. Znajoma
    zobaczyla moje zarobki, wyplaty, wplaty itp. Finalnie dala mi ten wyciag.

    Co moge zrobic w takiej sytuacji, do czego odpowiedzialny jest bank ?

    pzdr
    Lukasz

  • 2. Data: 2007-02-18 12:49:56
    Temat: Re: Tajemnica bankowa - zapytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "flatbob" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Bank, jak bank. Ale pracownik banku popełnił przestępstwo opisane w art. 171.5
    Prawa bankowego. Reszta jest konsekwencją tego, czy ewentualna odpowiedzialność
    cywilna banku jest wynikiem odpowiedzialności za postępek pracownika.

  • 3. Data: 2007-02-18 13:01:15
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Bank, jak bank. Ale pracownik banku popełnił przestępstwo opisane w art.
    > 171.5 Prawa bankowego.

    Bez przesady z tym przestępstwem. Może tylko się pomylił i co najwyżej
    będzie miał po premii.

    +inż.leva+

  • 4. Data: 2007-02-18 17:52:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości
    > Bez przesady z tym przestępstwem. Może tylko się pomylił i co najwyżej będzie
    > miał po premii.

    To znaczy w jaki sposób mógł się pomylić? Nie wiedział co daje, czy nie wiedział
    komu?

  • 5. Data: 2007-02-19 12:29:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Feb 2007, *piotr'ek* wrote:

    > Bez przesady z tym przestępstwem. Może tylko się pomylił i co najwyżej będzie
    > miał po premii.

    Wiesz, przestępstwa polegają często na tym że ktoś się pomyli.
    Albo weźmie co nie jego, albo podatku nie zapłaci bo nie wiedział...
    Chciałbyś żeby dane o Twoich zarobkach dostał np. jakiś gang? Drogą
    pomyłki?

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-02-19 12:42:40
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > To znaczy w jaki sposób mógł się pomylić? Nie wiedział co daje, czy nie
    > wiedział komu?

    Enter, spacja, klik, wydruk i poszło. Zresztą w ważniejszych zawodach się
    mylą - np. sędziowie w sądach i nie ma z tego powodu afery dopóki ktoś nie
    zacznie drążyć.

    +inż.leva+