  • 1. Data: 2007-02-18 13:00:11
    Temat: Nie wpuscilem pana do baru. zaraz sad... HELP !!!
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    Witam!
    Mam delikatny problem. Moze ktos cos mi podpowie za co z gory
    dziekuje!

    Prowadze bar/pub. Piweczko i inne trunki. Pewnego dnia nie wpuscilem
    do baru pana, ktory kilka dni wczesniej zachowywal sie w barze
    agresywnie. Krzyczal, wyzywal, itp.
    Argumenty: nie chcialem dopuscic do podobnej sytuacji i narazac
    pozostalych gosci baru na zle zachowanie pana.
    Pan, po kilku minutach od chwili gdy go nie wpuscilem, przyszedl z
    policja... zgloszenie: nie wpuszczony do lokalu.
    Nie wiem jeszcze dokladnie jakie podal argumenty, czego sie domaga, bo
    przesluchiwany bede dopiero za 2-4 dni...
    Jaka moze byc moja linia obrony?
    Czy jesli ktos obcy bedzie chcial wejsc do np mojego domu to gdy go
    nie wpuszcze, czy moze isc na policje i domagac sie wejscia???

    Dziekuje i pozdrawiam!!!
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-02-18 13:06:26
    Temat: Re: Nie wpuscilem pana do baru. zaraz sad... HELP !!!
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wiem, że nieco de mode, ale..... powiedzieć prawdę i całą prawdę ??
    JaC

    > Jaka moze byc moja linia obrony?

    It has removed 3102 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!