  • 21. Data: 2007-02-18 22:06:57
    Temat: Re: Nie wpuscilem pana do baru. zaraz sad... HELP !!!
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    > No i na jakiej podstawie szynkarz ma _obowiązek_ obsłużyć każdego
    > chętnego?
    > Na takiej, że kieruje swoją ofertę do ogółu.
    Do ogółu, ale trzeźwych. Ma prawo odmówić klientowi, który jest nietrzeźwy.
    Powie więc, że gość sprawiał wrażenie, że jest nietrzeźwy i dlatego odmówił
    sprzedaży alkoholu.
    ZiPi

  • 22. Data: 2007-02-18 22:55:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> wrote in message

    > Do ogółu, ale trzeźwych. Ma prawo odmówić klientowi, który jest
    > nietrzeźwy. Powie więc, że gość sprawiał wrażenie, że jest nietrzeźwy i
    > dlatego odmówił sprzedaży alkoholu.

    Nie odmówił sprzedaży alkoholu, tylko nie wpuścił do baru.
    Po za tym policja po kilku minutach nie stwierdziła, aby klient był
    nietrzeźwy.
    Kłamać też trzeba umieć.

  • 23. Data: 2007-02-19 01:43:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > sprawca zostanie uniewinniony. Grunt, żeby znalazł świadków, że facet
    > wcześniej szumiał, że były kłopoty przez niego, że dla właściciela
    > lokalu ważniejsi są spokojni klienci.

    A jaki ma dowód na to, że klient znowu by rozrabiał?

    Czy np. skazany za morderstwo po odbyciu kary powinien chodzić cały czas
    w kajdankach, bo przecież "może znowu zamordować"?

  • 24. Data: 2007-02-19 01:44:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 wrote:
    > Jasne, kup gazetę, otwórz na rubryce "rozrywka" i zastanów się, co oznacza słowo
    SELEKCJA.

    Wykroczenie.

  • 25. Data: 2007-02-19 01:44:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    miranka wrote:

> [...]

    Bingo.

    > Czyli wszystkich bramkarzy pod sąd....?
    > To chyba byłoby zbyt proste, nie sądzicie?

    To, że jakaś patologia jest powszechna nie oznacza, że jest legalna.

    A ludzie nie znają prawa - i dlatego dopiero teraz ktoś się wreszcie
    postawił (oklaski).

  • 26. Data: 2007-02-19 01:47:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik wrote:

    > I raczej przyzna mu rację, więc nie wiem, dlaczego z góry zakładasz, że
    > właściciel lokalu "nie ma żadnej linii obrony". Ma bardzo dobrą, mianowicie
    > nie chce wpuścić pacjenta, który raz już mu nabruździł. Lokal to nie
    > poligon dla nastukanych wannebe-rambo, co, jak podejrzewam, sąd zrozumie.

    Sąd nie zrozumie, jak na podstawie pojedynczego "wyskoku" barman
    wydedukował, że klient _zawsze_ będzie rozrabiał.

    Analogia: to, że raz kobiecie zdarzyło się pójść do łóżka z facetem na
    pierwszej randce nie oznacza, że z każdym facetem pójdzie do łóżka na
    pierwszej randce (albo że w ogóle z danym pójdzie dokądkolwiek).

  • 27. Data: 2007-02-19 01:48:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbyszek ZiPi wrote:
    > Do ogółu, ale trzeźwych. Ma prawo odmówić klientowi, który jest
    > nietrzeźwy. Powie więc, że gość sprawiał wrażenie, że jest nietrzeźwy i
    > dlatego odmówił sprzedaży alkoholu.

    I dostaje w dupę za fałszywe zeznania - w końcu policjanci też tam byli
    i stan "petenta" zanotowali.

  • 28. Data: 2007-02-19 05:51:26
    Od: ps <p...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    (..)
    > Czy np. skazany za morderstwo po odbyciu kary

    Skazany za morderstwo nie powinien już nigdy wyjść na wolność :P

  • 29. Data: 2007-02-19 05:59:23
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > I dostaje w dupę za fałszywe zeznania - w końcu policjanci też tam byli
    > i stan "petenta" zanotowali.

    jako obwiniony za fałszywe zeznania???

    KG

  • 30. Data: 2007-02-19 08:31:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > A jaki ma dowód na to, że klient znowu by rozrabiał?
    >
    > Czy np. skazany za morderstwo po odbyciu kary powinien chodzić cały czas
    > w kajdankach, bo przecież "może znowu zamordować"?

    Zły przykład. Chociaż w ramach prewencji osoby takie są
    czasem obserwowane.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl