  • Data: 2005-01-27 23:42:46
    Temat: Nagranie-dowod raz jeszcze
    Od: lom <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moj problem wyglada tak. Przysługuje mi wierzytelnosc z tytulu umowy
    dostawy. Wierzytelnosc jest powyzej 2000 zl ale umowa nie zostala
    sporzadzona na pismie. Dluznik korzystajac z okolicznosci ograniczen
    dowdowych uchyla sie od zaplaty. Pozwolilam nagrac sobie rozmowe z
    dluznikiem, z ktorej jednoznacznie wynika ze umowa pomiedzy nami miala
    miejsce i ze dluznik jest mi winien pieniadze. Czy takie nagranie ma szanse
    zostac przyjete przez sad za dowod, zwazywszy ze sa to przeciez nagrane
    slowa strony w sporze?

    Dziekuje za odpowiedz

    Kinga