  • Data: 2005-01-29 00:47:42
    Temat: Re: Nagranie-dowod raz jeszcze
    Od: Wiesław <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 20:56:47 +0100, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    napisał(a):

    > Nie zmienia to wywodu Roberta w gałęzi obok, ale chciałbym zwrócić
    > uwagę, że art. 75 kc każący potwierdzać przeniesienie ponad 2000 złotych
    > pismem nie obowiązuje już od ponad roku. Zgodnie jednak z art. 606 kc,
    > umowa dostawy powinna być potwierdzona pismem (niezależnie od kwoty).
    > [Rozumiem, że pisząc: "umowa dostawy" masz na myśli: "wytworzenie przez
    > dostawcę rzeczy oznaczonych tylko co do gatunku oraz dostarczanie ich
    > częściami lub periodycznie..."]

    To jak teraz wyglada ten przepis? Zwiększyła sie kwota?

    W komentarzu przeczytalem, ze "Stwierdzenie może nastąpić w każdy dowolny
    sposób, na przykład paragonem kasowym czy podpisem na dokumencie gwarancji
    albo wydrukiem komputerowym..." Czy znaczyloby to, ze podpisanie faktur
    przez strony też czyniłoby zadosc wymogowi "stwierdzenia pismem".