  • Data: 2005-01-29 01:53:08
    Temat: Re: Nagranie-dowod raz jeszcze
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29/01/2005 01:47, Wiesław wrote :

    > To jak teraz wyglada ten przepis? Zwiększyła sie kwota?

    W moim kodeksie jest napisane:
    "art. 75 (uchylony)" ;-)

    Tak więc, nie ma ogólnej zasady potwierdzania pismem, wszystkich umów
    powyżej pewnej kwoty. Nadal jednak pozostają przepisy szczególne (do
    umowy pożyczki, dostawy i inne), które nakazują jednak te umowy
    potwierdzać pismem.

    Moim zdaniem tak.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession