    From: "artpen" <g...@a...prv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nadgorliwość policji
    Date: Mon, 10 Mar 2003 10:59:55 +0100

    Tak sobie czytam o policji, niezbyt dobrze się o niej mówi
    mimo że mi wielokrotnie pomogła to teraz lekko przegina

    Mianowicie dzielnicowy kombinuje jak mnie udupić. Na wniosek pisemny sąsiada
    dzielnicowy zaproponował mi mandat 50zł za rzekome załatwianie się mojego
    psa na balkonie. Chodzi konkretnie (dwa miesiące temu) o żółte ślady na
    śniegu. Na moją prośbę nie zostały pobrane próbki ani nawet zrobione zdjęcia
    tych śladów.
    Te żółte ślady to efekt ptasich odchodów znajdujących się na dachu a że
    mieszkam na samej górze to wszystkie gówno wpierw spada do mnie na balkon a
    następnie do sąsiadów poniżej.

    Dzielnicowy wpierw postawił mi zarzut z Rozporządzenia Miasta o zakazie
    przetrzymywania zwierząt domowych na balkonie później że będę odpowiadał z
    KW art 75 par. 1 (doprowadzanie do wylewania się płynów zagrażających
    bezpieczeństwu osób lub mienia) i art. 145 (zanieczyszczanie urządzeń
    publicznych tj. balkonu sąsiada poniżej)

    Zastanawia mnie ta radosna interpretacja prawa przez dzielnicowych.

    Artur