  • Data: 2003-03-10 13:48:02
    Temat: Re: Nadgorliwość policji
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b4i3k1$5o3$1@news.supermedia.pl...

    > Ponieważ w przeciwieństwie do ciebie doczytałem o zmianie kwalifikacji co
    > świadczy, iż taki zarzut jest raczej nieuprawniony skoro dzielnicowy nie
    > może go podtrzymać.

    Dziwna logika. Jest róznica miedzy hodowaniem psa na balkonie a odsikiwaniem
    go tam - zmiana kwalifikacji wiec o niczym nie swiadczy. Kolejna sprawa -
    zakladajac ze artpen ma psa wiekszego niz rekawiczka jakos da sie chyba
    zauwazyc róznicę w ilosci spornej cieczy- nawet york bedzie sikal wiecej niz
    gołąb. Ja tez mieszkam na ostatnim pietrze - balkon mam wysuniety nad nim
    gniazda ptasie i nigdy mi sie nie zdarzylo zebym wychodząc na balkon musiala
    ubierac kaptur z obawy przed fontannami ptasiego moczu. Sąsiedzi z dolu tez
    nie zglaszali zadnych skarg tego typu - dlatego cięzko jest mi uwierzyc ze
    to ptaki sa winne. Tym bardziej ze ilez ptakow musialoby tam nasikac zeby
    stopił sie snieg i splynał do sąsiadów?
    Dzielnicowy widzac slady lap psa na balkonie i majac skarge sasiada uznal ja
    za zasadną. Wcale sie nie dziwie ze nie wziął próbki spornego sniegu - w
    laboratorium by go chyba wysmiali gdyby poprosil o okreslenie charakteru
    tego moczu. Takie pieniectwo i argumenty zostawmy artpenowi i sasiadowi
    jesli najdzie ich fantazja ciągac sie po sądach cywilnych. Póki co artpen
    jest winien nie dopilnowania psa - chcialabym wierzyc ze nie spuszcza psa z
    oka gdy pies jest na balkonie i ma 100% pewnosci ze pies nie bawi sie w
    grafiti na sniegu:-)))) Ale sama mam psa wiec jestem wieksza realistka

    HaNkA
    .