  • Data: 2005-07-01 07:00:18
    Temat: Miejsce publiczne a słuchanie różnego rodzaju audycji
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów.

    Jadąc ostatnio autobusem MPK zauważyłem, a właściwie to usłyszałem, że
    przez głośniki dobiega jakaś modlitwa. Okazało się, że kierowca puścił
    na cały autobus transmisję mszy. Uważając, że autobus MPK to nie
    miejsce na tego typu audycje, a kierowca powinien być skupiony na
    prowadzeniu pojazdu a nie doznawać uniesień duchowych, zwróciłem się
    do niego aby przestał nadawać na cały autobus. Kierowca burcząc coś
    tam pod nosem o tym że źle czynię wyłączył radio.

    Pytanie moje brzmi: czy w miejscach publicznych takich jak autobus,
    pociąg, dajmy na to dworzec, osoby odpowiedzialne za te miejsca mogą
    nas raczyć dowolnymi treściami? Czy w moim przypadku kierowca miał
    prawo mnie olać i słuchać sobie dalej? Czy regulują to jakieś
    przepisy?

    P.S. Żeby nie było, że się czepiam o mszę - chodzi mi o zasadę.
    Każdemu może przecież przeszkadzać co innego.

    --
    Pozdrawiam AdamS