  • 311. Data: 2007-12-07 11:31:07
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 19:18
    > (autor krys
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fj9ecf$b43$1@inews.gazeta.pl>):

    > No i? Małżeństwo zazwyczaj zawiera się w stanie niepełnej
    > poczytalności.

    No szok normalnie. To nie powinno być problemu z unieważnieniem, nie? I
    ubezwłasnowolnienien niepoczytalnych.

    > Rzadkie są małżeństwa całkiem z rozsądku. A do tego
    > prawo jest skonstruowane tak, że jak się chce błąd naprawić, to kanał.

    Biedny, chudy Tristan...

    > No i w imię tej odpowiedzialności mają się z sobą męczyć?

    Oni? Niekoniecznie. Ale dzieci nic złego nie zrobiły, więc powinny miec
    mozliwośc normalnego rozwoju.

    > OK. Niech ponoszą. Ale czemu jest tak, że to matka dostaje dziecko i
    > do tego kasiurę od ojca, nieraz taką, że biedak nie ma na swoje życie.

    Bo tatusiowie raczej nie garną się do opieki nad dziećmi. Ci , co sie
    garną, starają się dogadać z matkami. I czesto bywa tak, ze w takim
    przypadku rodzice są rozwiedzeni, a mimo to dzieci maja obydwoje
    rodziców w pełnym zakresie.

    > Oboje czy tylko tatuś?

    Oboje, chyba, że dziecko z niepokalanego poczęcia.

    > W omawianym przypadku ,,kochana mamusia'' chce
    > 2 tauzeny od tatusia a sama na dzieciaczka chce dać zdrowo mniej niż
    > tauzena.

    Chcieć, to ona może, to raz. Ile dostanie, to sie zobaczy. Gdzie
    wyczytałeś, że ona chce dołozyc ,mniej niż 1000? Ona daje opiekę,
    dziecku z problemami zdrowotnymi, nie zapominaj o tym.

    BTW mój chłop to jednak chyba niepoczytalny jest do tej pory, bo w
    głowie mu się pomieścić nie może, że mógłby WŁASNYM dzieciom w takiej
    sytuacji pożałować czegokolwiek, nawet, jeśli była żona, czyli ja,
    miałaby z tego uszczknąć.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 312. Data: 2007-12-07 11:32:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Herald napisał(a):

    > Sęk w tym że ma do tego prawo. Tak jest na całym cywilizowanym świecie.
    > "Pogorszenie sytuacji materialnej po orzeczeniu rozwodu ....." - kumasz?

    sa jeszcze inne warunki, i pogorszenie sytuacji nie oznacza zaspokajanie
    wszelkich potrzeb i zapewnienie zycia na dobrym poziomie.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 313. Data: 2007-12-07 11:33:51
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fjbap3$qo8$3@inews.gazeta.pl...
    .pl> napisał w

    > slchaj dziewcze

    "Dziewcze" to możesz do swoich koleżanek ze szkoły mówić.

    > my nie piszemy o tym co ojciec zafunduje dziecku a o tym do czego go zmusi
    > comiesiecznie sad. Podnieslismy w tym przykladzie stawke do 5 tys. (na
    > dziecko) wykaz ze usparwiedliwiona co miesieczna potrzeba jest 50 tys! Bo
    > za cholere nie potrafie sobie wyorbazic by ojciec tyel zarabiajacy łożył
    > (w trakcie wpsolnego malzenstwa) tyle kasy na dziecko.

    Nie, ja akurat nie mówię do czego kogoś zmusza sąd, tylko odnoszę się do
    twojego przykładu z 250 tys. I powtarzam: tylko szumowina mogłaby w ten
    sposób myśleć o pieniądzach i własnym dziecku. Byłej żonie zresztą też.

    > I z jakiej racji po rozwodzie ojciec zarabiajacy 250 tys mialby zapewniac
    > MATCE zycie na dorbym poziomie ?

    Z racji przyzwoitości. No ale z tobą o tym nie porozmawiam.

    Agnieszka

  • 314. Data: 2007-12-07 11:34:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie każdy to lubi, nie każdy w tym się sprawdza. Trzeba _umieć_ (chcieć to
    > za mało) organizować czas i na bieżąco dostosowywać się do zmieniającej się
    > sytuacji w domu z małym dzieckiem. Często zależy to od dziecka. Zlewanie go
    > bo ma się pracę nie jest zbyt wychowawcze.

    no to pora polubic (z musu) , nie sugerujesz mi ze Ci co pracuja robia
    to bo lubia?

  • 315. Data: 2007-12-07 11:34:38
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 14:20:50 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Sprzątanie to godzinka co tydzień.

    Skąd masz 2m2 mieszkanie/pokój?
    Lubisz mieszkać w chlewie?

  • 316. Data: 2007-12-07 11:35:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    miranka wrote:
    > "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Może, tylko większość tatusiów wcale tego nie chce. Za dużo zachodu, za duże
    > uwiązanie, za dużo obowiązków.... Biedaczki, zupełnie nie potrafią sobie z
    > tym nawałem zajęć poradzić.
    > Anka

    Hahaha. Dobry żart.

    Może w takim razie wytłumaczysz mi, skąd potrzeba istnienia organizacji
    broniących praw ojca, do których zgłaszają się po pomoc ojcowie, którzy
    chcą po rozstaniu opiekować się dzieckiem, ale troskliwa mamusia im nie
    pozwala i tylko woła "dawaj kasę!"?

    Ach, pewnie to spisek tych paskudnych męskich szowinistów i opium dla
    nieświadomych mas...

  • 317. Data: 2007-12-07 11:36:03
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    . Nie w mwomisz mi chocbys nie wiem jak sie
    > produkowal ze ojciec miesiecznie 50 tys wykladal na te dziecko przy
    > zarobkach 250 tys.

    A dlaczego nie? Za poprzedniej komuny miałam koleżankę, której ojciec
    mial firmę polonijną, czyli forsy jak lodu. Ona dostawała kieszonkowego
    więcej, niż mój ojciec miał pensji. A facet miał 3 córki i gest. Nie
    każdy chce nosic podkoszulki z targu, niektórzy lubią, jak się świeci.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 318. Data: 2007-12-07 11:36:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Dzieci to nie zabawki. A zwłaszcza nie broń przeciwko byłemu partnerowi.
    > A jeśli chcesz szczegółowo rozliczać rodzica opiekujacego się dzieckiem
    > z wydanych pieniędzy, musisz najpierw oszacować wartość roboczogodziny
    > przy dziecku, ze szczególnnym uwzglednieniem pory nocnej oraz świąt.

    zwlaszcza przy dziecku w wieku przedszkolnym . mowimy o konretnym
    przykladzie

  • 319. Data: 2007-12-07 11:37:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > a prosze cie bardzo, gdyby dziecko mialo pelny dom, chodzilo by do
    > najlepszego prywatnego zlobka/pzedszkola/szkoly, mialo by najlepsze
    > ciuchy, przynajmniej wlasny pokoj, najlepsza opieke medyczna, o
    > drobiazgach w postaci komputerow, rtv, itd, itp nie wspominam

    A gdyby ów facet zmarł? Albo postanowił zostać hippisem i rzucił robotę?

  • 320. Data: 2007-12-07 11:38:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Wiesz, dzieci rosną. Trudno, zeby chodziły w kurtce z rękawami do
    > kolanm, ewentualnie do łokci. Spodnie tez głupio wyglądaja powywijane
    > na 10 cm.

    co miesiac rosnie o 10 cm ? Dziecko w wieku przedszkolnym?
    to ptrzez rok bedzie jakies 1,2 metra :)

    > Wiesz co, weź może jednak dorób się dziecka, najlepiej samodzielnie (
    > znaczy, odbierz je matce, niech Ci płaci alimenty), zacznij je karmić i
    > ubierać, bo na razie to gadasz jak ślepy o kolorach. Na pewno sobie
    > poradzisz, w końcu jesteś Hero, nie?

    na pewno nie zmienie tego rozumowania. Tak sie zahcowujecie jak trzeba
    bylo wszystkie te zakupy dokonywac w jednym miesiacu i na tej podstawie
    wyznaczacie wysokosc zobowiazan.