  • 1. Data: 2007-12-05 09:41:02
    Temat: zasiłek chorobowy w ciąży a okres bez pracy
    Od: "marta" <...@p...fm>

    Moja sytuacja wyglada tak:
    do 31 maja 2007 pracowałam na pełnym etatcie z pensją 1100 zł brutto plus
    premia wynikowa,
    od czerwa do października 2007 byłam bezrobotna z prawem do zasiłku, z tym
    że przez pierwsze 3 miesiące zasiłek mi nie przysługiwał bo sama zwolnilam
    się z pracy z powodu zmiany miejsca zamieszkania, czyli w sumie odbierałam
    zasiłek tylko przez wrzesień (375 zł) i październik (395zł).
    Od 9 istopada jestem zatrudniona na pełen etat, czas nieokreślony z pensją
    2000 zł brutto.

    Zaszłam w ciąże i prawdopodobnie od styczna bede na zwolnieniu lekarskim i w
    związku z tym w jaki sposób Zus bedzie w moim przypadku obliczał podstawe od
    kórej bedzie wyplacal pieniążki, czy tak jak doczytałam że z 12 ostatnich
    miesięcy poprzedzających miesiąc zwolnienia i co wtedy z okresem bez pracy ?
    czy bedzie sie liczyła ostatnia umowa?