  • Data: 2012-09-21 12:01:37
    Temat: Mandat z fotoradaru - student i brak stałych dochodów
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    swego czasu dostałem od straży miejskiej pamiątkę z fotoradaru (wcześniej
    mój ojciec, ale napisał, że to ja kierowałem i odesłali do mnie). Przyznałem
    się do popełnionego wykroczenia jednak poprosiłem o odstąpienie od ukarania
    w związku z tym, że jestem studentem i nie posiadam dochodów. Jestem na
    utrzymaniu rodziców, oni jednak nie poczuwają się do płacenia za mnie
    mandatu (chyba oczywiste). Od ukarania mnie nie odstąpiono, jednak
    zmniejszono nieznacznie kwotę grzywny. O sprawie zapomniałem (nie płacąc) aż
    dostałem wezwanie z US o wszczęciu egzekucji w kwocie mandatu + jakieś
    drobne duperele. Nie posiadam stałych dochodów, jednak mam jakieś tam
    oszczędności, które nabyłem z tytułu ubezpieczenia. Czy jest sens odwoływać
    się jeszcze od tego, pisac pismo do US, że nie mam stałych dochodów? Czy
    przy posiadaniu jakichś oszczędności i tak odemnie ściągną? Przedawnienie
    nie wchodzi jeszcze w grę.
    Wiem - wykroczenie popełniłem, ale państwo też nie jest bez grzechu więc
    proszę o niekomentowanie mojej moralności ;).

    Pzdr.
    M.