  • Data: 2009-02-18 00:17:11
    Temat: Lucas konto e-pro debet na koncie / zamknięcie konta
    Od: "yonnie" <y...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W 2005 roku udałam się do Lukasa, aby zamknąć konto e-pro. Niestety pani
    mnie obsługująca odmówiła zamknięcia konta. Procedura jest taka, że należy
    najpierw zastrzec kartę i zgłosić się do nich ponownie po 7 dniach
    osobiście - konta nie można zamknąć przy okazji jednej wizyty. Kartę
    zastrzegłam, ale nie zgłosiłam się ponownie, bo akurat wyjechałam. Od tego
    czasu prawdopodobnie narosła zaległość w kwocie kilkaset złotych z tytułu
    prowizji mimo, że na koncie nie było żadnych ruchów. Nie dostawałam żadnej
    korespondencji w tej sprawie od banku, ale podejrzewam, że tam może być i
    lada moment znajdę się w BIKu i może dostanę liścik od Kruka. Czy jest jakaś
    możliwość wybrnięcia z tej sytuacji? W zasadzie mam zamiar w najbliższym
    czasie udać się do oddziału i zapłacić tą kwotę i ostatecznie zamknąć konto.
    Zastanawiam się tylko, czy te praktyki Lukasa odnośnie odmowy zamknięcia
    konta i późniejsze naliczanie prowizji i odsetek oraz nie informowanie
    posiadacza rachunku o jakimkolwiek zadłużeniu są zgodne z prawem.