  • 361. Data: 2024-06-12 15:39:33
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 12:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > Chodziłeś 25 lat temu?

    Jeszcze dawniej, w latach 80-tych byłem, ale to jako już nie sraluch,
    jeszcze nie młodzież, czyli jako gówniarz ;) To o czym mowa znam z
    opowieści późniejszych, z czego część z pierwszej ręki.

    PD

  • 362. Data: 2024-06-12 15:58:51
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 09:23, Kviat pisze:

    > W sensie budynku, czy w sensie uczestnictwa?
    > Ale tak, byłem.
    > I więcej już tego błędu z dzieciństwa nie popełnię.
    >
    > Byłem też w Norymberdze. Ale nie uczestniczyłem, bo się spóźniłem.

    > A ja nie jestem księdzem i nie pytałem o twoje grzechy :)

    > No to się wyjaśniło.

    > A kto powiedział, że wchodzę do kościoła?
    > Jeszcze by mnie piorun pierdolnął i bym im imprezę popsuł.
    > Ani oni tego nie chcą, a nie ja. I wszyscy zadowoleni.
    > Na chrzciny to nawet mnie nie zapraszają, bo wiedzą, że i tak nie przyjdę.

    > Ze dwa razy zwichnąłem rękę, ale na głowę nie upadłem :)

    Radykał z Ciebie ;) Jak jest impreza typu ślub, chrzest to z reguły
    włażę, pobędę trochę i wyłażę z reguły przed kazaniem, wracam jak jest
    po ptakach. Chociaż 4 lata temu jak dobry kumpel się żenił, to z innym
    kumplem tuż przed rozpoczęciem wpadliśmy na pewien pomysł. Pomysł był
    tak głupi, że aż żal było nie zrealizować - poszliśmy do księdza, żeby
    dał komże bo my chcemy służyć. Zgodził się i poszłooo. Miny pary młodej
    i znajomych bezcenne ;) Tak się kurwa wspiera wroga, a nie truptaniem :P

    PD

  • 363. Data: 2024-06-12 17:00:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jun 2024 10:55:12 +0200, Kviat wrote:

    > Hmmmm.... może dlatego, że wątek zboczył w kierunku demonstracji i
    > fajnie by było mieć choć podstawowe pojęcie o czym się dyskutuje, skoro
    > już w tej dyskusji bierze się udział?
    >
    > Ale nie wykluczam, że to bardzo nietypowe zachowanie. Niemniej ja tak
    > właśnie robię.

    Ja tam najbardziej dyskutuję z Twoim nazywaniem wszystkich naziolami
    :-P.
    No nie wszystkich, połowy, wedle twojego uznania :-)

    Poza tym jeśli w kierunku demonstracji w liczbie mnogiej, to dużo ich
    było, i co - wszystkich organizatorów mam znac i książki o nich
    czytać? :-)

    J.

  • 364. Data: 2024-06-12 17:38:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jun 2024 10:09:44 +0200, Kviat wrote:
    > Ja nie. Ty tak.

    > Nie wiem.

    > Tu masz bezpłatne:
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Robert_B%C4%85kiewicz
    > https://oko.press/sad-najwyzszy-mozna-nazywac-onr-or
    ganizacja-faszystowska-sami-na-siebie-ukrecili-ten-b
    icz

    A pełne uzasadnienia tych wyroków można gdzieś przeczytać?
    Ciekawym, na ile sąd odrobił lekcje historyczną,
    choćby w kwestii tej "Nawiązujecie do organizacji przedwojennej, która
    była jawnie organizacją faszystowską".

    A kto stwierdził, że była jawnie faszystowska ? :-)

    > https://oko.press/marsz-niepodleglosci-sondaz
    > https://oko.press/bakiewicz-ksztaltuje-sie-nowy-lad-
    marsz-niepodleglosci-idzie-przez-warszawe-live

    > "Mimo "charakteru państwowego" Marszu Niepodległości, nie pojawił się na
    > nim ani prezydent, ani premier. "

    Zaraz zaraz ... nie było czegos w 2018?

    Aaa, chyba nie
    https://oko.press/prezydent-andrzej-duda-odrzucil-za
    proszenie-prezydenta-andrzeja-dudy-na-marsz-niepodle
    glosci

    > Ktoś tu pisał, że nie ma alternatywy, bo to jedyny marsz.
    > Dziwne. Nawet pisowskiemu premierowi i pisowskiemu prezydentowi udało
    > się znaleźć alternatywę.

    A jaką?
    Bo przecież można było urządzic panstwowy czy pisowski marsz godzinę
    wczesniej :-)

    J.

  • 365. Data: 2024-06-12 17:42:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jun 2024 09:23:17 +0200, Kviat wrote:

    > W sensie budynku, czy w sensie uczestnictwa?
    > Ale tak, byłem.
    > I więcej już tego błędu z dzieciństwa nie popełnię.

    Wybaczymy, ale widać już jako dziecko popierałes organizację gejów i
    pedofilów :-)

    Ciekawe, czy lody sobie od ust odejmowałeś, zeby ich poprzec także
    finansowo :-)

    J.

  • 366. Data: 2024-06-12 18:02:56
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 17:38, J.F pisze:

    > A jaką?
    > Bo przecież można było urządzic panstwowy czy pisowski marsz godzinę
    > wczesniej :-)

    Jedni już próbowali, konkretnie ekipa Tuska jeszcze przed 2015. Pies z
    kulawą nogą na to nie przyszedł. Pamiętasz czekoladowego orła made in
    Komorowski? To właśnie ta akcja ;)

    PD

  • 367. Data: 2024-06-12 18:12:31
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 18:02, PD pisze:

    > Jedni już próbowali, konkretnie ekipa Tuska jeszcze przed 2015. Pies z
    > kulawą nogą na to nie przyszedł. Pamiętasz czekoladowego orła made in
    > Komorowski? To właśnie ta akcja ;)

    Dobra, popieprzyło mi się. Czekoladowy orzeł to na dzień flagi był. W
    2014 zorganizowali na 11 listopada "Razem dla niepodległej", niestety
    faszyści nie dołączyli i Bronek maszerował w wąskim gronie najbliższych
    przyjaciół, rodziny i mediów.

    PD

  • 368. Data: 2024-06-12 20:07:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.06.2024 o 17:00, J.F pisze:

    > Ja tam najbardziej dyskutuję z Twoim nazywaniem wszystkich naziolami
    > :-P.

    Dziecko drogie, dyskutujesz ze swoimi urojeniami, bo nie ogarniasz
    ciągłości dyskusji i tylko komentujesz jakieś pojedyncze zdania wyrwane
    z kontekstu jakimiś z dupy wziętymi pytaniami. Jak zwykle zresztą.

    Streszczę ci, bo mam dobre serce.
    Na początku ktoś rzucił jakąś tezę związaną z antagonizowaniem
    społeczeństwa.
    Że pis swoją retoryką dzieli społeczeństwo na tych lepszych i na tych
    gorszych.
    Ktoś inny wyskoczył z tekstem, że PO/KO robi to samo.

    Nadążasz?

    Podałem przykład, że jeżeli pis mówi "tu stoimy my, a tam stoją
    zdradzieckie mordy" (czy tam inne ZOMO), to nie jest to samo, gdy PO/KO
    mówi np. "że w marszu zorganizowanym przez nazioli wzięli udział
    naziole" (i ludzie wspierający nazioli, bo moim zdaniem nie-naziole
    którzy brali w tym udział w ten sposób wpierają nazioli - co dodatkowo
    uzasadniłem).

    Uzasadniłem różnicę tym, że w przypadku pis jest to bezczelne i celowe
    kłamstwo, a w przypadku po/ko nie jest to kłamstwo. Wzięli naziole
    udział, czy nie? Nie-naziole wsparli marsz zorganizowany przez nazioli
    biorąc w tym udział? No wsparli. Mieli na czole napisane "nie jestem
    naziolem"? No nie mieli.
    Jak prawdziwego naziola nazwiesz naziolem, to się obraża i twierdzi, że
    nie jest naziolem.
    To jak ich odróżnić, skoro biorą udział w tym samym marszu/demonstracji
    zorganizowanej przez nazioli? Skąd ma być wiadomo, że ten (załóżmy, że
    szrek albo ty) trzeci od lewej w czwartym rządzie to nie-naziol?
    I do tego nikt rozsądny nie spodziewa się nie-nazioli na marszu
    zorganizowanym przez nazioli. To jest wbrew logice i ludzkiej przyzwoitości.

    Czy nie-naziole wzięli w tym udział - jak twierdzi szrek - pewnie tak.
    Czy to coś zmienia w odbiorze społecznym (i w retoryce po/ko?) - nie.
    Wsparli nazioli swoim udziałem. Takie są fakty.
    Można się tylko za takich ludzi wstydzić przed resztą cywilizowanego
    świata.
    Nawet premier i prezydent mieli tego świadomość i nie wzięli w tym udziału.
    Więc jeśli ktoś wziął w tym udział i nie jest naziolem, to za retorykę
    ko/po powinien mieć pretensje tylko do siebie.

    Nadążasz?

    Z drugiej strony, co innego ko/po miało by mówić? "Że w marszu
    zorganizowanym przez nazioli wzięli udział naziole i zwykli ludzie"?
    To jak by to wyglądało? Cały cywilizowany świat ma myśleć, że w Polsce,
    po tym wszystkim co było, po tych wymordowanych przez nazioli dziadkach
    i pradziadkach, zwykli ludzie idą ramię w ramię z naziolami? Że nie
    dość, że pis, to ich do reszty pojebało?

    A ty (i shrek) z niewiadomych powodów uroiliście sobie, że zaliczyłem
    was do nazioli.
    To znaczy z wiadomych.
    Ty, bo gubisz się w wątku i jak sobie nie przykleisz kartki z notatką na
    lodówce, to dzień później nie pamiętasz, że już o to samo pytałeś dzień
    wcześniej.
    A shrek, bo on to chyba lubi. Wcześniej sam zaliczył się do szurów, więc
    nawet się nie zdziwiłem, że teraz sam zaliczył się do nazioli.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 369. Data: 2024-06-13 01:34:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-12, ąćęłńóśźż <c...@b...pl> wrote:
    > Nie żartuj.
    > P0 jedzie na obietnicy, że jakoby każdy młody, wykształcony,
    > przystojny i z miasta dostanie kiedyś swój kawałek tortu.

    Nie znam nikogo głosującego na peło, który by na coś takiego głosował.
    Każda jedna osoba, którą znam głosuje przeciw pisowi. Jaki to miałby być
    ten kawałek tortu? Tort w wykonaniu peło to utrzymanie pewnego status
    quo gdzie są warunki aby się samemu ogarnąć i nic nachalnie nie
    śmierdzi. Tort peło to nie że dej pińset bo mam horom curkem. Myslisz
    wyborców z elytami i funkcjonariuszami. Tych bliżej nie znam, choć nie,
    przepraszam, raz w Rębiechowie siedziałem 10m od ś.p. Religi.

    > jak z PZPR, większość ludzi tam była dla kariery i liczyła na jakiś
    > profit. Zmieniły się jedynie proporcje zapisanych do partii członków
    > partii do zwolenników głosujących. PiS zapewnia, że każdemu należy się
    > kajzerka, a w przyszłości ciastko, nawet wykrojone z tortu upieczonego
    > przez "uprzywilejowanych". Swoją drogą po ile każda z nich ma
    > zapisanych płacących składki członków? PZPR miała ponad 3 mln.

    Członek to nie szary wyborca. Jasne, że ludzie idą i do peło, żeby się
    nachapać, ale mówimy o wyborcy, nie funkcjonariuszach. Funkcjonariuszy
    za mało, aby peło wygrał. Po ma tego z 25tys.

    W sumie rzecz oczywista, ale jak się zastanowić, to najśmieszniejsze, ze
    peło-ko-inne, w kupie trzyma głownie ten gnój co pis robi. Opozycja
    wobec prymitywnego cwaniactwa. A też ciekawe, że w sumie wystarczyło
    jedno pokolenie, żeby wobec takiego cwaniactwa urósł aż taki opór.
    Jeszcze na początku lat 90. to dla niektórych (a wciąż ich sporo) była
    wręcz pozytywna cecha narodowa. Ryszard był takim zaradnym mężczyzną.
    Zajumał 30 żarówek ze swojego zakładu pracy i załatwił pasek klinowy do
    poloneza.

    Apropos elyt, wspomniany chyba w tym watku:
    https://www.rp.pl/prawo-karne/art40603591-mateusz-ki
    jowski-prawomocnie-skazany-koniec-procesu-ws-afery-f
    akturowej-w-kod

    "Mateusz Kijowski prawomocnie skazany. Koniec procesu ws. afery
    fakturowej w KOD

    Na karę 8 miesięcy więzienia w zawieszeniu na dwa lata warszawski sąd
    okręgowy skazał we wtorek prawomocnie byłego lidera KOD Mateusza
    Kijowskiego. To koniec wieloletniego procesu dotyczącego tzw. afery
    fakturowej."

    --
    Marcin

  • 370. Data: 2024-06-13 11:45:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jun 2024 20:07:58 +0200, Kviat wrote:

    > Dziecko drogie, dyskutujesz ze swoimi urojeniami, bo nie ogarniasz
    > ciągłości dyskusji

    Dyskusja, jak sie rozbuduje, to istotnie ciężko ją ogarnąć.

    > i tylko komentujesz jakieś pojedyncze zdania wyrwane z kontekstu

    Bywa, ze doczepiam sie do fragmentu wypowiedzi, bo się z tym
    fragmentem nie zgadzam, nie wnikając w resztę dyskusji.
    Jesli "wyrwane z kontekstu", to raczej dlatego, ze autor użył zbyt
    szerokiego ogólnika, przynajmniej na mój gust.

    >jakimiś z dupy wziętymi pytaniami. Jak zwykle zresztą.

    Pytania są tzw "pomocnicze", lub naprowadzające :-

> [...]
    > gorszych.
    > Ktoś inny wyskoczył z tekstem, że PO/KO robi to samo.

    Nadążam.

> [...]
    > naziole" (i ludzie wspierający nazioli, bo moim zdaniem nie-naziole
    > którzy brali w tym udział w ten sposób wpierają nazioli - co dodatkowo

    No, i temat dzielenia to jedno, a sprawa przypisywania wszystkim
    uczestnikom MN naziolskich przekonań, to drugie.

    Jeśli chodzi o moje zdanie w pierwszej sprawie, to PO też dzieliła na
    lepszych i gorszych, może nie tak jawnie, ale "Polska B" sie
    przewijała. Tak lekceważąco.
    Aż się nagle okazało, czy może PiS odkrył, ze Polska B ma więcej
    głosów niż Polska A. Chyba nawet to napisałem.

    > Uzasadniłem różnicę tym, że w przypadku pis jest to bezczelne i celowe
    > kłamstwo, a w przypadku po/ko nie jest to kłamstwo.

    A uzasadniłeś opinię, czy tam udowodniłeś kłamstwo?
    Bo wiesz - dla ciebie to złe mordy (bo chyba nie zdradzieckie) stoją
    po stronie PiS, u dla nich odwrotnie :-)
    I kto ma racje :-)

    Co do Kaczynskiego i reszty władz PiS, to ciekaw jestem, w co oni
    wierzą naprawdę, a co tylko grają dla publiki ... z Polski B.
    Może kaczelnik naprawde wierzy, ze mu Tusk brata zamordował.
    A Macierewicz ?

    A nawiasem mowiąc - pamietasz jak za PO policjanci w cywilu kopali
    demonstrantów. To gdzie stało ZOMO ?

    > Wzięli naziole udział, czy nie?

    Narodowcy wzieli udział. Uzasadnij, że to naziole.
    Być może kilku prawdziwych/lepszych nazioli też wzięło udział.
    Rozciągasz ich na wszystkich?

    > Nie-naziole wsparli marsz zorganizowany przez nazioli
    > biorąc w tym udział? No wsparli.

    W zasadzie mozna by tak powiedzieć. Ale czy oni się nie obrażą?

    > Mieli na czole napisane "nie jestem naziolem"? No nie mieli.

    Ci bardziej aktywni też nie mieli napisane "jestem naziolem".
    Wiec ci niezrzeszeni ... może nie wiedzieli, kogo popierają,
    albo uważają, że nie popierają ...

    > Jak prawdziwego naziola nazwiesz naziolem, to się obraża i twierdzi, że
    > nie jest naziolem.

    G* prawda. Prawdziwy nazista dumnie przyznaje, ze jest nazistą :-P
    No chyba, ze sąd pyta :-)

    > To jak ich odróżnić, skoro biorą udział w tym samym marszu/demonstracji
    > zorganizowanej przez nazioli? Skąd ma być wiadomo, że ten (załóżmy, że
    > szrek albo ty) trzeci od lewej w czwartym rządzie to nie-naziol?

    Drugi nie naziol, trzeci być może, czwarty nie naziol, piąty nie
    naziol ... więc kogo popierasz ?

    > I do tego nikt rozsądny nie spodziewa się nie-nazioli na marszu
    > zorganizowanym przez nazioli. To jest wbrew logice i ludzkiej przyzwoitości.

    A widzisz - twoja logika chyba nie dorasta do rzeczywistości.

    > Czy nie-naziole wzięli w tym udział - jak twierdzi szrek - pewnie tak.
    > Czy to coś zmienia w odbiorze społecznym (i w retoryce po/ko?) - nie.
    > Wsparli nazioli swoim udziałem. Takie są fakty.

    Bąkiewicz może się chwalic, ze mu na marsz przyszło 200 tys ludzi.
    Czy cos z tego wynika? IMHO - niewiele.

    A jaki % po marszu poszedł do domu, a nie na koncert, gdzie chyba i
    przemówienie Bąkiewicza było.

    > Można się tylko za takich ludzi wstydzić przed resztą cywilizowanego
    > świata.

    Jak świat niezorientowany, to patrzy na to z pewnym podziwem.
    A przeciez i u nich są naziole ...

    > Nawet premier i prezydent mieli tego świadomość i nie wzięli w tym udziału.

    Bo się nie dało "zawłaszczyć?

    Czy mi sie wydaje, czy jednak kiedys przeszli? Chyba nie, to był inny
    marsz. Chyba PiS organizował ... więc naziole brali udział ? :-)

    PiS namawial do udziału w marszu 2018, ale im przeszło :-)

    > Więc jeśli ktoś wziął w tym udział i nie jest naziolem, to za retorykę
    > ko/po powinien mieć pretensje tylko do siebie.
    > Nadążasz?

    Albo do ciebie. Nadążasz ? :-)

    > Z drugiej strony, co innego ko/po miało by mówić? "Że w marszu
    > zorganizowanym przez nazioli wzięli udział naziole i zwykli ludzie"?

    Ale oni cos takiego mówili, czy to Ty tak mówisz ? :-)

> [...]
    > i pradziadkach, zwykli ludzie idą ramię w ramię z naziolami? Że nie
    > dość, że pis, to ich do reszty pojebało?

    Lepiej niech myślą, ze w Polsce jest pół mln nazioli?

    Ale nawet ta mniejsza liczba, jest w Polsce ciekawa, z uwagi na
    historię, jak słusznie zauważyłeś.
    Może to jednak jakis inny odłam, a nie "naziole" ? :-P

    > A ty (i shrek) z niewiadomych powodów uroiliście sobie, że zaliczyłem
    > was do nazioli.
    > To znaczy z wiadomych.

    Tak napisałes. Było nie wyrywać się z kontekstu :-P

    > Ty, bo gubisz się w wątku

    Pyskówek nie chce mi się czytac szczegółowo :-)

    > i jak sobie nie przykleisz kartki z notatką na
    > lodówce, to dzień później nie pamiętasz, że już o to samo pytałeś dzień
    > wcześniej.

    A była odpowiedź ? Mogłem przegapić.

    J.