  • 351. Data: 2024-06-12 09:23:17
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.06.2024 o 22:17, PD pisze:
    > W dniu 10.06.2024 o 21:27, Kviat pisze:

    > Byłeś kiedyś w kościele? ;)

    W sensie budynku, czy w sensie uczestnictwa?
    Ale tak, byłem.
    I więcej już tego błędu z dzieciństwa nie popełnię.

    Byłem też w Norymberdze. Ale nie uczestniczyłem, bo się spóźniłem.

    > Uwierz, że nie zabiegam o Twoje rozgrzeszenie ;)

    A ja nie jestem księdzem i nie pytałem o twoje grzechy :)

    > Osobiście byłem tylko raz. Natomiast kolejne wspierałem w duchu, czyli
    > jak bym był.

    No to się wyjaśniło.

    > Pójście do kościoła na imprezę organizowaną przez katoli z przesłanek
    > koleżeńskich (ślub np)? Serio?

    A kto powiedział, że wchodzę do kościoła?
    Jeszcze by mnie piorun pierdolnął i bym im imprezę popsuł.
    Ani oni tego nie chcą, a nie ja. I wszyscy zadowoleni.
    Na chrzciny to nawet mnie nie zapraszają, bo wiedzą, że i tak nie przyjdę.

    > A jak już byłeś w tym kościele, to na tacę dałeś? ;)

    Ze dwa razy zwichnąłem rękę, ale na głowę nie upadłem :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 352. Data: 2024-06-12 10:03:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jun 2024 09:02:49 +0200, Kviat wrote:

    > Opiekuje się bezdomnymi kotkami i broni planetę przed złymi obcymi.
    > Na Ziemi to bardzo znana postać. Książki o nim piszą.
    > Na twojej planecie nigdy o nim nie pisali? Dziwne.

    Dużo ksiązek piszą na tej planecie.
    Podejrzewam ze z 99.9999% nie przeczytałem i nie przeczytam.
    Dlaczego więc miałbym czytać o Bąkiewiczu?

    J.

  • 353. Data: 2024-06-12 10:07:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jun 2024 22:35:26 +0200, Shrek wrote:

    > A co ja mam powiedzieć jak byłem na kulsonariacie? To mnie kurwa
    > rozegrał - wychodzi że popieram kulsonów.
    >
    > W sumie mały pikuś - byłem też w podziemiach ministerstwa
    > sprawiedliwości - w tych celach co żołnierzy wyklętych trzymali:(

    A w jakim charakterze tam byłeś ? :-)

    J.

  • 354. Data: 2024-06-12 10:09:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.06.2024 o 09:19, A. Filip pisze:

    > Też wierzysz bezkrytycznie?

    Ja nie. Ty tak.

    > Gazetka Wybiórcza nie dorobiła się FAQ z odpowiedzią na pytanie
    > "Dlaczego Bąkiewicz to faszysta?"

    Nie wiem.

    > z wieloma linkami na swoje artykuły
    > z płatnym dostępem? HAŃBA!

    Tu masz bezpłatne:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Robert_B%C4%85kiewicz
    https://oko.press/sad-najwyzszy-mozna-nazywac-onr-or
    ganizacja-faszystowska-sami-na-siebie-ukrecili-ten-b
    icz
    https://oko.press/marsz-niepodleglosci-sondaz
    https://oko.press/bakiewicz-ksztaltuje-sie-nowy-lad-
    marsz-niepodleglosci-idzie-przez-warszawe-live

    "Mimo "charakteru państwowego" Marszu Niepodległości, nie pojawił się na
    nim ani prezydent, ani premier. "

    Ktoś tu pisał, że nie ma alternatywy, bo to jedyny marsz.
    Dziwne. Nawet pisowskiemu premierowi i pisowskiemu prezydentowi udało
    się znaleźć alternatywę.
    A im się nie udało.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 355. Data: 2024-06-12 10:55:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.06.2024 o 10:03, J.F pisze:

    > Dużo ksiązek piszą na tej planecie.
    > Podejrzewam ze z 99.9999% nie przeczytałem i nie przeczytam.
    > Dlaczego więc miałbym czytać o Bąkiewiczu?

    Hmmmm.... może dlatego, że wątek zboczył w kierunku demonstracji i
    fajnie by było mieć choć podstawowe pojęcie o czym się dyskutuje, skoro
    już w tej dyskusji bierze się udział?

    Ale nie wykluczam, że to bardzo nietypowe zachowanie. Niemniej ja tak
    właśnie robię.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 356. Data: 2024-06-12 11:32:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 10:07, J.F pisze:

    > A w jakim charakterze tam byłeś ? :-)

    Nie mogę powiedzieć:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 357. Data: 2024-06-12 12:14:14
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Chodziłeś 25 lat temu?

    -----

  • 358. Data: 2024-06-12 12:18:35
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jesteś przykładem wypranego mózgu po wywaleniu żony z roboty, co akurat za czasów PiS
    Wam się trafiło.
    Podpowiedź: za innych czasów byłoby tak samo, może rękawiczki zamszowe a nie do
    sprzątania.
    Ale ten zamsz byłby za Wasze pieniądze.

    -----

  • 359. Data: 2024-06-12 12:20:22
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    "Pelasia" to ewidentny przykład uprzedmiotowienia niemężczyzn przez Tuwima ;-)

    -----
    > obawiam się, że przez obecnych wyznawców poprawności politycznej zapewne jego
    twórczość uznawana jest za wywrotową, przynajmniej

  • 360. Data: 2024-06-12 12:21:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 12:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jesteś przykładem wypranego mózgu po wywaleniu żony z roboty, co akurat
    > za czasów PiS Wam się trafiło.

    To dobry powód, ale bez znaczenia - bo wyjebać pis chciaem wcześniej.
    Ale fajnie że sie udało.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!