eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    <v39q96$6m4$1$pozboju@news.chmurka.net> <n%76O.458$Wgff.353@fx05.ams1>
    <v3edis$tf4$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <v3h5q5$mq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3hcsf$5ni$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <v3hlu6$b41$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3hp58$dnc$1$pozboju@news.chmurka.net> <fea7O.679$Wgff.239@fx05.ams1>
    <v3jn9c$tq$1$pozboju@news.chmurka.net> <nCd7O.1666$fu44.331@fx09.ams1>
    <v3k3q0$a8s$1$pozboju@news.chmurka.net> <BQs7O.2234$ASEc.1223@fx12.ams1>
    <v3m5lr$vn$3$Shrek@news.chmurka.net> <Q6x7O.728$oh1b.368@fx11.ams1>
    <a...@w...eu> <v3nc30$uq8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <OrN7O.1324$vy62.337@fx15.ams1> <v3rocd$rsu$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <wRd8O.8720$fu44.3202@fx09.ams1> <v3s2sg$4ef$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <N6s8O.2$_C7c.0@fx01.ams1> <v3uf6i$85d$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <veP8O.5$BCg3.1@fx09.ams1> <v40thc$efk$1@news.chmurka.net>
    <l5s9O.1927$Avj8.1571@fx10.ams1> <v4bi0i$868$1@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 12 Jun 2024 23:34:09 GMT

    On 2024-06-12, ąćęłńóśźż <c...@b...pl> wrote:
    > Nie żartuj.
    > P0 jedzie na obietnicy, że jakoby każdy młody, wykształcony,
    > przystojny i z miasta dostanie kiedyś swój kawałek tortu.

    Nie znam nikogo głosującego na peło, który by na coś takiego głosował.
    Każda jedna osoba, którą znam głosuje przeciw pisowi. Jaki to miałby być
    ten kawałek tortu? Tort w wykonaniu peło to utrzymanie pewnego status
    quo gdzie są warunki aby się samemu ogarnąć i nic nachalnie nie
    śmierdzi. Tort peło to nie że dej pińset bo mam horom curkem. Myslisz
    wyborców z elytami i funkcjonariuszami. Tych bliżej nie znam, choć nie,
    przepraszam, raz w Rębiechowie siedziałem 10m od ś.p. Religi.

    > jak z PZPR, większość ludzi tam była dla kariery i liczyła na jakiś
    > profit. Zmieniły się jedynie proporcje zapisanych do partii członków
    > partii do zwolenników głosujących. PiS zapewnia, że każdemu należy się
    > kajzerka, a w przyszłości ciastko, nawet wykrojone z tortu upieczonego
    > przez "uprzywilejowanych". Swoją drogą po ile każda z nich ma
    > zapisanych płacących składki członków? PZPR miała ponad 3 mln.

    Członek to nie szary wyborca. Jasne, że ludzie idą i do peło, żeby się
    nachapać, ale mówimy o wyborcy, nie funkcjonariuszach. Funkcjonariuszy
    za mało, aby peło wygrał. Po ma tego z 25tys.

    W sumie rzecz oczywista, ale jak się zastanowić, to najśmieszniejsze, ze
    peło-ko-inne, w kupie trzyma głownie ten gnój co pis robi. Opozycja
    wobec prymitywnego cwaniactwa. A też ciekawe, że w sumie wystarczyło
    jedno pokolenie, żeby wobec takiego cwaniactwa urósł aż taki opór.
    Jeszcze na początku lat 90. to dla niektórych (a wciąż ich sporo) była
    wręcz pozytywna cecha narodowa. Ryszard był takim zaradnym mężczyzną.
    Zajumał 30 żarówek ze swojego zakładu pracy i załatwił pasek klinowy do
    poloneza.

    Apropos elyt, wspomniany chyba w tym watku:
    https://www.rp.pl/prawo-karne/art40603591-mateusz-ki
    jowski-prawomocnie-skazany-koniec-procesu-ws-afery-f
    akturowej-w-kod

    "Mateusz Kijowski prawomocnie skazany. Koniec procesu ws. afery
    fakturowej w KOD

    Na karę 8 miesięcy więzienia w zawieszeniu na dwa lata warszawski sąd
    okręgowy skazał we wtorek prawomocnie byłego lidera KOD Mateusza
    Kijowskiego. To koniec wieloletniego procesu dotyczącego tzw. afery
    fakturowej."

    --
    Marcin