  • 311. Data: 2024-06-10 23:08:45
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-10 o 21:27, Kviat pisze:

    > Ależ skąd.
    > Stwierdzam fakt. Przyjąłeś zaproszenie od nazioli, wziąłeś w tym udział,
    > więc wsparłeś marsz nazioli.

    Wg internetów stawki za tuptanie na spędach elgiebetoskich wynoszą 25
    pln/h. Stówka za 4 h tuptania:)

  • 312. Data: 2024-06-10 23:50:58
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 23:08, alojzy nieborak pisze:

    > Wg internetów stawki za tuptanie na spędach elgiebetoskich wynoszą 25
    > pln/h. Stówka za 4 h tuptania:)

    Eeeee, to ja jednak wolał bym pielgrzymkę ;)

    PD

  • 313. Data: 2024-06-11 00:32:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 22:29, Kviat pisze:

    > I to w punkt G
    > Sam środek.
    > Wiki twierdzi, że nie wiadomo tak do końca, czy on w ogóle istnieje.

    To sobie sam sprawdź.

    --
    animka

  • 314. Data: 2024-06-11 00:38:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:11, Shrek pisze:

    > Aborcja na życzenie, feministki, cały temat LGBTQ

    <sarkazm>Rzeczywiście. Można porównać z hasłami nazioli.</sarkazm>

    Naziole krzyczą: jebać pedałów, pedały do gazu. Czy coś w tym stylu.
    LGBTQ: chcemy mieć równe prawa, przecz z faszyzmem (to chyba dobrze? czy
    nie?). Czy coś w tym stylu.

    No nie da się odróżnić.

    To po chuj tam szedłeś, skoro wiedziałeś, że organizuje to ktoś, z kim
    się nie zgadasz?
    Homoseksualiści zapraszali cię na swoją demonstrację, a ty stwierdziłeś
    "nie lubię LGBTQ, ale chuj tam, pójdę, pokrzyczę razem z nimi na pis"?
    Tak było?

    > Jak widzisz trochę się zebrało a nie przeszkadzało mi to jebać
    > pis razem z kodem

    Pogubiłem się. No to razem z kodem, czy z jakąś aborcją na życzenie?
    To kto to był organizatorem? Jakaś "aborcja na życzenie", czy kod?
    Może ci się pomyliło i to te "aborcje na życzenie" przyłączyły się do
    organizowanej imprezy przez kod?

    Próbowałem wygooglać pod hasłem "organizacja demonstracji przez aborcję
    na życzenie", ale nie pomogło.

    > (którego szefem okazał się typ co polasił się na marne
    > kilkadziesiąt tysi w lewych fakturach żeby zdefraudować kasę ze
    > zbiórek)

    Fakt. Niezła wtopa. Ale on się z tym krył, więc trudno mieć do ludzi
    pretensje, że nie wiedzieli dopóki szambo nie wybiło.

    Bąkiewicz się nie krył z tym, czym się zajmuje i co sobą reprezentuje.
    Wręcz przeciwnie.
    Nie nie uważasz, że to raczej chybiona analogia?
    No jasne, przepierdzenie kilku tysi zasługuje na potępienie, ale jak to
    porównać przepierdzeniem nastu milionów i jawnym nawoływaniem do
    przemocy i pochwalaniem przemocy?
    https://oko.press/miliony-dla-nacjonalistow-ujawniam

    > potem ze "zjednoczoną opozycją" z której nowoczesny rysiu nie
    > ogarniał, że jak ruchasz na boku koleżankę z partii to nie należy dać
    > się złapać z nią na fotce lecąc samolotem czarterowym pełnym Polaków w
    > czasie gdy organizujesz okupację sejmu

    Nawet się trochę z tego pośmiałem. Taki duży, a taki głupi i dał się
    przyłapać. No, ale dopóki się nie dał przyłapać, to nie wiedziałeś.

    Serio? Uważasz, że jakiś brazylijski melodramat, jakaś obyczajowa wtopa
    wizerunkowa, za którą zresztą dostał po uszach, to ten sam kaliber?

    > a potem ze strajkiem kobiet z
    > którego szefową mi zupełnie nie po drodze - na końcu zostało KO z którym
    > w schyłkowym okresie zostało mi ze wspólnych głównie żeby jebać pis.

    Ale że co? W KO zaczęli używać jakichś naziolskich haseł?
    Podaj jakiś przykład, bo na razie nie wiadomo o co ci chodzi i co z czym
    próbujesz porównać.

    > I trochę wstyd że nawet bot (być może białkowy) w postaci mastera to
    > rozumie a ty nie.

    Tak. To faktycznie powód do wstydu, że master cię rozumie, a ja nie.
    Wygląda na to, że od mastera dzieli cię coraz mniejszy dystans
    niezrozumienia.
    I teraz nie wiem.... już gratulować, że master coraz bardziej cię
    rozumie, czy jeszcze nie?

    > Ale rozumiesz, że może mnie po prostu zupełnie nie interesować kto z kim
    > śpi i co sobie gdzie wsadza?

    Rozumiem. Mnie też to nie interesuje.
    Ale czy naziołki i master to rozumieją?

    Ja nie rozumiem, dlaczego chodzisz na demonstracje organizowane przez
    LGBT, skoro to ciebie nie interesuje. I dlaczego zwykli ludzie chodzą na
    demonstracje organizowane przez typów drących ryje "pedały do gazu" -
    skoro to ich nie interesuje.
    Żeby sobie pokrzyczeć "jebać pis/po"?

    Z litości nie wspomnę, że ludzie heteronormatywni, którzy chodzą i
    wspierają demonstracje LGBT nie chodzą tam, bo interesuje ich kto i co
    sobie wkłada, lecz dlatego, bo uważają, że to też ludzie. Wiem, bo
    byłem. Raz, trochę przez przypadek, ale byłem i się tego nie wstydzę.
    I nie przeszkadza mi, że jakieś prawackie media pierdolą, że na
    demonstrachach gejów chodzą geje i wspierający gejów.
    A jak będzie potrzeba i naziole dalej będą gnębić gejów, to pójdę
    jeszcze raz.

    Taka mała, subtelna, lecz niezwykle istotna różnica.

    W przeciwieństwie do tych, którzy chodzą i wspierają naziolskie
    demonstracje. A potem się tego wstydzą i płaczą jak dzieci, że ich
    wyzywają od nazioli i miłośników nazioli.
    I w sumie słusznie. Bo powinni się tego wstydzić.

    > Ja po prostu nie biegam po mieście z
    > transparentami na temat mojego życia seksualnego i nie twierdzę, że jak
    > kogoś to nie interesuje to jest dyskryminacja. Ot tyle

    Faktycznie. Poziom zrozumienia problemu coraz bliższy poziomowi mastera.
    Może by nie biegali, gdyby naziole nie bili ich pod akademikami, nie
    opluwali w tramwajach i nie organizowali demonstracji z hasłami "jebać
    pedałów"?

    > Nie ciapatych jako takich a ich kultury. Tak - przyznaję że mam pewne
    > zastrzeżenia co do traktowania tam kobiet, systemu kastowego i ogólnie
    > podejścia do kwestii... porządku i higieny.

    Ja też mam zastrzeżenia co do traktowania kobiet i ogólnie podejścia do
    kwestii... porządku i higieny. Ale jak wsiadam czasem do komunikacji
    miejskiej, to nie potrafię węchem rozpoznać koloru skóry.
    Może w Polsce nie ma systemu kastowego, ale co do traktowania kobiet, to
    wystarczy poczytać wypowiedzi konfederastów i statystyki przemocy.
    Zalecane jest również branie udziału w marszach organizowanych przez
    naziołków, na bank sytuacja kobiet się polepszy.

    > Z ciekawości - lubisz tradycyjnych romów - nie miałbyś nic przeciwko
    > jakby akurat pod twoim oknem urządzili sobie koczowisko?

    To zależy.
    Gdyby zachowywali się jak polscy żule, to pewnie maiłbym coś przeciwko.
    Romowie nie mają monopolu na urządzanie koczowisk. A w tajemnicy ci
    powiem, że nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem jakieś romskie
    koczowisko, za to w tym samym okresie widziałem od zajebania koczowisk
    polskich. Nie przyglądałem się aż tak uważnie żeby zauważyć jak traktują
    kobiety, za to porządek i higienę było widać na pierwszy rzut oka.
    Kilka widziałem również za granicą. "Kurwa" i "chuj" wydobywające się z
    barłogu w krzakach są na tyle charakterystyczne, że trudno je pomylić z
    językiem romskim, tym bardziej, że w ogóle nie znam romskiego.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 315. Data: 2024-06-11 04:07:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-10, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
    > Raz poszedłeś z ciekawości - trudno. Pomyłka, zdarza się. Wyciągasz
    > wnioski i kolejny raz nie idziesz.
    > Tym bardziej wiesz, że relacja: "w marszu organizowanym przez nazioli
    > wzięli udział naziole i ludzie wspierający nazioli" nie jest o tobie.
    >
    > Idziesz kolejny raz, i kolejny - premedytacja. Tu nie ma mowy o braku
    > świadomości tego, w czym bierzesz udział.
    >
    > Jakoś trudno mi uwierzyć, że co roku, ta większość "zwykłych ludzi", to
    > byli inni ludzie w każdym roku, którzy tylko przyszli popatrzeć, z
    > ciekawości, pierwszy i ostatni raz.

    Nie ma jakiejś alternatywy? To jest zawsze jedna manifestacja/marsz, że
    trzeba iść w wiadomej grupie?

    --
    Marcin

  • 316. Data: 2024-06-11 04:08:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-10, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Eeeee, to ja jednak wolał bym pielgrzymkę ;)

    Sponsor hojniejszy? :)

    --
    Marcin

  • 317. Data: 2024-06-11 04:37:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ło kurwa - w punkt:P

    O legitymizację bardziej chodzi i o "czasam może być naprawdę problem z
    wytłumaczniem, ze nie jest się wielbłądem".

    Na tej zasadzie mozna i, jak to mówią zdaje się w konfie, nieść
    krużganek oświaty i w tvp kurskiego, i będąc wiernym członkiem pisu, i w
    ogóle mieć to w dupie robiąc po prostu dobrze swoją robotę.

    No można. Pytanie, czy nie lepiej czasami jednak nie, bo będzie z tego
    więcej szkody niż pożytku? Pójdziesz z PD na taką manifestację, pełno
    nazioli, ale Wy piękni i zwarci a uczucia patriotyczne promienieją z Was
    tak, ze farby na budynkach plustruja w promieniu nie mniejszym niż 50m.
    A tu wychodzi z Żabki Animka, Was widzi i myśli, prawy to musi być marsz
    bo i PD i Shrek to pożadni w końcu goście. No i dołącza do marszu, a po
    krótkiej chwili świetuje urodziny hitlera gdzieś na górnym Mokotowie.
    Dobrze? Nie, nie dobrze.

    A bardziej na serio, to jest z tym jednak chyba problem. Intencje i
    przekonania intencjami i przekonaniami, ale agenda organizatorów lub
    nawet innych współuczestników moze być nieco inna.

    A do kościoła chodzisz? :) Jezus miał przeciez takie szlachetne intencje
    i plany. Może warto zamanifestować w ten sposób wiarę w przesłanie
    Miłości i dobra wszystkich ludzi? Bycie ateistą nic tu nie przeszkadza.

    --
    Marcin

  • 318. Data: 2024-06-11 05:31:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-10, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Ja też nie mogę. Był czas gdy wyglądał na takiego z którym można się nie
    > zgadzać, ale da się pogadać. Niestety czar prysł ;)

    Widze, że mamy w tej materii podobne odczucia :)

    > O polaryzacji gadamy. Podkreślanie że ich wyborcami są młodzi
    > wykształceni z dużych miast, należy tłumaczyć - za wami stoją stare
    > dziady, półgłówki i wieśniacy ;)

    Ale to musiałbyś założyć, że dar takiego w sumie dość pokrętnego brania
    tego do siebie jest zjawiskiem dość powszechnym, a tak chyba nie jest? :)

    Ponownie, wydaje mi się, że elektorat po, nie ma problemów z poczuciem
    niskiej wartości, więc dlaczego mieliby to tak odebrać? Pis antagonizuje
    swoich cytując również coś takiego?

    Nb. mnie się ci młodzi wykształceniu z dużych miast zaczynają jakos
    kojarzyć z kulturą korporacyjną, brakiem zindywidualizowania itp. co ma
    już zabarwienie lekko negatywne. Ale może tu to ja.

    --
    Marcin

  • 319. Data: 2024-06-11 06:20:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A bardziej na serio, to jest z tym jednak chyba problem. Intencje i
    > przekonania intencjami i przekonaniami, ale agenda organizatorów lub
    > nawet innych współuczestników moze być nieco inna.

    Być może. Zauważ że ja wcale nie popieram ani marszu niepodelgłości ani
    ich uczetników. Po prostu nie zgadzam się że to same naziołki.

    > A do kościoła chodzisz? :) Jezus miał przeciez takie szlachetne intencje
    > i plany. Może warto zamanifestować w ten sposób wiarę w przesłanie
    > Miłości i dobra wszystkich ludzi? Bycie ateistą nic tu nie przeszkadza.

    No i czasem chodzę - nie staję od tego w płomieniach:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 320. Data: 2024-06-11 06:26:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 00:38, Kviat pisze:

    > <sarkazm>Rzeczywiście. Można porównać z hasłami nazioli.</sarkazm>

    Chciałeś przykład - dostałeś przykład. Teraz ci nie pasuje, bo to co
    innego niż "Polska dla Polaków"?

    > To po chuj tam szedłeś, skoro wiedziałeś, że organizuje to ktoś, z kim
    > się nie zgadasz?

    Bo się zgadzałem co do głównego przesłania.

    > Pogubiłem się. No to razem z kodem, czy z jakąś aborcją na życzenie?

    No widzisz - pogubiłeś się.

    > To kto to był organizatorem? Jakaś "aborcja na życzenie", czy kod?

    Różnie - raz kod, raz strajk kobiet raz peło, kilka razy to nawet nie
    wiem kto oficjalnie był organizatorem. Mówisz że chodziłeś a nie wiesz?

    > Próbowałem wygooglać pod hasłem "organizacja demonstracji przez aborcję
    > na życzenie", ale nie pomogło.

    To spróbuj przez analogię "organizacja demonstracji przez jebać pedałów"
    - udajesz glupzego niż jesteś.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!