  • 301. Data: 2024-06-10 19:11:23
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-10 o 18:37, J.F pisze:

    > Nie jest to kiepski pomysł?
    > Ruchanie chyba utrudnione na pielgrzymce ?

    Ściemniacie.
    https://www.youtube.com/watch?v=jMi67ySewPg

  • 302. Data: 2024-06-10 19:15:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 19:11, PD pisze:

    > Ciekawe, czy dalej na pielgrzymki chodzi ;)

    Chyba nie. Z seminarium odszedł też zniesmaczony:P A finalne został
    kawałem dupka i od lat nie mam z nim kontaktów (i dobrze;))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 303. Data: 2024-06-10 19:26:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jun 2024 18:47:44 +0200, Shrek wrote:

    > No takiem żem czuł że ty transofob. Albo jak głębiej się zastanowić to
    > ty po prostu ludzi nie lubisz więc ty jesteś homofob:P

    Dlaczego, ładne dziewczyny lubie :-)
    Mogą nawet być głupiutkie, ale w taki przyjemny sposób :-)

    J.

  • 304. Data: 2024-06-10 19:35:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jun 2024 18:45:31 +0200, Shrek wrote:

    > Nie wiem jak teraz, ale kiedyś z opowieści to był standard - w sumie są
    > dwie opcje - ale więcej erotomanów gawędziarzy wśród praktykujących albo
    > rzeczywiście dużo młodzieży to jak na festiwalach - siłą statystyki się
    > dzieje;P

    Pewnie jedno i drugie. Dużo nieprawdziwych opowieści, nie tylko od
    erotomanów, ale tez od przeciwników i pismaków od taniej sensacji.

    No ale zmęczenie, zbiorowe noclegi, kiepska higiena, ksiądz i inni
    strażnicy moralnosci - IMO są prostsze sposoby ruchania :-)

    J.

  • 305. Data: 2024-06-10 21:27:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 16:29, PD pisze:

    > Tego, dlaczego mi wmawiasz pobudki z jakich na marsz niepodległości
    > chodzę.

    Ależ skąd.
    Stwierdzam fakt. Przyjąłeś zaproszenie od nazioli, wziąłeś w tym udział,
    więc wsparłeś marsz nazioli.
    Chyba się zgodzisz, że branie udziału w jakiejś imprezie jest
    wspieraniem tej imprezy, chociażby poprzez robienie jej frekwencji,
    którą potem mogą się pochwalić organizatorzy?
    Nikt nikogo do niczego nie zmuszał.
    Naziole od nazioli przyjęli zaproszenie i wsparli. Ty też przyjąłeś
    zaproszenie od nazioli i wsparłeś.

    Wykształcony człowiek, znający historię, nie może powiedzieć, że nie ma
    w tym nic nienormalnego.
    To znaczy może, ale to by oznaczało, że albo coś jest nie tak z jego
    wykształceniem, albo coś mu się pod czaszką pomieszało.

    > Cały czas i bez zmian tego. I nie tyle mi co innym. Ja akurat
    > byłem raz, z ciekawości,

    Z ciekawości popatrzeć, czy z ciekawości wziąć udział?
    Przecież nikt nie twierdzi, że gdy patrzysz z balkonu na akurat
    przechodzący marsz zorganizowany przez nazioli, to znaczy, że wziąłeś w
    nim udział. Albo, gdy wyszedłeś przed dom sobie zapalić i z ciekawości
    popatrzałeś.
    Dbajmy chociaż o pozory poziomu tej dyskusji.

    Raz poszedłeś z ciekawości - trudno. Pomyłka, zdarza się. Wyciągasz
    wnioski i kolejny raz nie idziesz.
    Tym bardziej wiesz, że relacja: "w marszu organizowanym przez nazioli
    wzięli udział naziole i ludzie wspierający nazioli" nie jest o tobie.

    Idziesz kolejny raz, i kolejny - premedytacja. Tu nie ma mowy o braku
    świadomości tego, w czym bierzesz udział.

    Jakoś trudno mi uwierzyć, że co roku, ta większość "zwykłych ludzi", to
    byli inni ludzie w każdym roku, którzy tylko przyszli popatrzeć, z
    ciekawości, pierwszy i ostatni raz.

    > ale na potrzeby dyskusji mogę wejść w buty tych
    > którzy chodzą

    Oczywiście. Retoryka dyskusji. Tak jest czasem łatwiej dyskutować.
    Dopóki nie przyznałeś, że byłeś, nie wiedziałem, że byłeś.

    Nie jesteś naziolem, to nie wspieraj ich swoją obecnością.
    Gdzie tu pole do dyskusji?

    > z przesłanek patriotycznych.

    Przyjęcie zaproszenia od nazioli na demonstrację organizowaną przez
    nazioli z przesłanek patriotycznych? Serio?
    Przecież to oksymoron.

    Podobno jakieś 80 lat temu patrioci zabijali nazioli. Głupia plotka, czy
    w szkole mnie oszukali?

    Po drugie, nie interesują mnie ani twoje przesłanki, ani przesłanki
    tych, w których buty wszedłeś na potrzeby dyskusji.
    Nie potrzebuję tych informacji żeby stwierdzić fakt, że ktoś wsparł
    marsz organizowany przez nazioli.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 306. Data: 2024-06-10 21:39:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 16:41, J.F pisze:

    > A to może Ci z Marszu Niepodległości nie mają podręczników z
    > przyszłości?

    Przecież to oczywiste, że wnioski wyciąga się z przyszłości.
    Każdy podrzędny wróż to wie i może ci to dać nawet na piśmie podpisanym
    własną krwią.

    Innego sposobu nie ma, więc są usprawiedliwieni.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 307. Data: 2024-06-10 22:00:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:11, Shrek pisze:
    > Aborcja na życzenie, feministki, cały temat LGBTQ i to ze wszystkich
    > stron, towarzystwo z antify, mazanie błyskawic po murach budynków
    > sprejem, piłowanie ryjów w czasie gdy inni spiewają hymn. I pewnie sporo
    > więcej. Jak widzisz trochę się zebrało a nie przeszkadzało mi to jebać
    > pis razem z kodem

    Wyparcie? :)

    Robert

  • 308. Data: 2024-06-10 22:09:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wyparcie? :)

    Wręcz przeciwnie - podejrzewałem, że z chwilą gdy pis zostanie wyjebany
    to ja będę partyzantem z wyciętego lasu;) Dla mnie liczył się cel, dla
    innych droga i głupieją kiedy dojdą do celu:P

    Jak sobie poczytasz moje wypociny i reakcję na nie za mniej więcej trzy
    lata wstecz to zobaczysz, że już wtedy dla współtowarzyszy niedoli byłem
    prawakiem, naziołkiem, szurem, antysemitą, rasistą i homofobem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 309. Data: 2024-06-10 22:29:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 18:13, Shrek pisze:

    > Ło kurwa - w punkt:P

    I to w punkt G
    Sam środek.
    Wiki twierdzi, że nie wiadomo tak do końca, czy on w ogóle istnieje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 310. Data: 2024-06-10 22:38:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 22:29, Kviat pisze:

    > I to w punkt G
    > Sam środek.
    > Wiki twierdzi, że nie wiadomo tak do końca, czy on w ogóle istnieje.

    Ja pierdolę - to teraz oprócz ras punkt G zniknęli... ;) Pewnie nie
    mogli go znajeżć u większości płci;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!