  • Data: 2005-09-03 10:45:17
    Temat: Kupno samochodu - wady ukryte
    Od: tricky <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupliem samochod tzn zaplacilem za niego 12 tys musze jeszcze 8 ale
    papierow jeszcze na niego nie mam samochod sprowadzany z francji -
    zawralismy tylko umowe miedzy soba - papiery z francji maja byc na mnie
    narazie jednak kazalem mu sie wstrzymac.
    Problem w tym ze dalem go na sparwdzenie i silnik jest do remontu
    kapitalnego - co przewyzsza wartosc samochodu . Wiec stwierdzilem ze
    skoro w calosci jeszcze za niego nie zaplacilem oddam go a zarzadam
    zwrotu pieniedzy - mam go juz 10 dni- chlop ktroy mi sprzedal jest we
    francji i wraca z kilka dni.

    Czy mam podstawy prawne i na co sie powolywac ?

    Prosze o pomoc i dziekuje