  • Data: 2005-11-14 11:35:27
    Temat: Kubly na smieci pod oknami
    Od: ":: print FX" <n...@t...maila.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam pytanie czy jest jakis przepis mowiacy o tym jaka powinna byc odleglosc
    od okien kublow na smieci? Chodzi o to, ze mieszkam na parterze w kamienicy
    a sasiedzi z kamienicy obok postawili sobie kubly na smieci w narozniku przy
    samym murze kamienicy i ogrodzeniu z kamienica, w ktorej mieszkam. Teraz mam
    w linii prostej od okna do kublow jakies niecale 1,5m i jak otworze okno to
    smierdzi ;( I tak zaczalem sie zastanawiac czy nie ma jakiegos przepisu,
    ktory reguluje polozenie kublow. Z tymi ludzmi po dobroci sie nie da
    dogadac, wiec jesli jest przepis to wezwe straz miejska i moze wtedy
    zostanie zlikwidowany ten smierdzacy problem.

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    mateusz