    From: "Piotrek" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ksiazki... UK -> PL duzo... pytania ;]
    Date: 12 Aug 2005 16:40:40 +0200

    Czesc,

    jestem w UK, wracam za 2 tygodnie do Polski, mysle o zakupie ksiazek i
    pozniejszej ich sprzedazy w Polsce. Chce kupic 1000 ksiazek, wszystkie jednakowe.

    Co sie stanie jak mnie zatrzymaja na granicy i zapytaja po co? Wiadomo, ze na
    sprzedaz... bo co innego?

    Nie mam firmy, nie prowadze dzialalnosci. Widzicie jakis sposob na przywiezienie
    tego do Polski bezstresowo?

    Istnieje mozliwosc podczepienia sie pod firme tylko na ten jeden rzut ksiazek.
    Czy kazda firma moze tak po prostu przyjechac, kupic, wziac paragon (fakture?),
    przyjechac do PL i po prostu sprzedawac? Co z roznica w stawkach VAT?

    Dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam serdecznie,

    Piotrek