    From: "Juzer" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kruk & NOM
    Date: Wed, 16 Feb 2005 10:46:19 +0100

    Witam

    Firma Kruk przysłała do mnie bardzo "agresywne" pismo w sprawie rzekomego
    zadłużenia wobec NOM w kwocie 45,60 + należne odsetki.

    Z tego co dowiedziałem się od miłej Pani zadłużenie dotyczy nieopłaconej
    faktury wystawionej przez NOM we wrześniu 2002.

    Prawdopodobnie faktura ta nigdy do mnie nie dotarła albo została opłacona
    tak jak poprzednie od tego operatora. Podejrzewam dodatkowo, że w trakcie
    remontu wyrzucając pożółkłe ze starości dokumenty mogłem skazać na ten sam
    los wszytskie dokumenty NOM.

    1. Czego można się obawiać (postępowanie sądowe, egzekucja komornicza, wpis
    do "czarnej księgi" itp?)
    2. Czy aby ten dług nie był już przedawniony?

    pozdrawiam
    tom