eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszt zwrotu nieprawidlowego towaru › Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
  • Data: 2019-07-22 13:39:37
    Temat: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
    Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
    "Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
    BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk) podwyższył cenę (na
    pozostałe 49 sztuk).
    Kupujący może zwrócić (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na prawidłowy.
    Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro sprzedawca z własnej
    przyczyny dostarczył inny?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1